Pleisters zOnder gaatjes waar lucht doorheen gaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zijn pleisters waar niet van die kleine gaatjes inzitten maar die zijn hartstikke slecht voor een wondje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zullen plastic pleisters zijn zonder gaatjes. Meestal zijn plastic pleisters wel geperforeerd.
Voor gewone wondjes zijn geweven pleisters beter. Het moet in ieder geval kunnen ademen.
Plastic, niet geperforeerde pleisters worden wel een gebruikt bij zwemmen, als je niet wil dat er water (en dus de bacteriën uit dat water) bij het wondje komt.