Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn ogen zijn grijs/groen. Als ik honger heb of boos ben dan veranderen mijn ogen in goud/bruin kleur en soms naar pik zwart. is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ja hoor heel normaal...
de mijne worden altijd geel met een rose randje...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha !
De mijne rood zoals je kan zien!
Is dat beeldschone kindje trouwens van jou?Wat een schatje!!:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee het is mijn kleinkindje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal wel trots zijn.
Ik krijg er spontaan moedergevoelens van!
Zo lief..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik neemje heel serieus...jij mijn niet dan???
wat is dat nou...
@laurena..zeker is dat zo, ok krijg toch echt alleen maar oma gevoelens...maar die zijn zeker zo fijn ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou,Dennis als het echt waar is mag je op het nieuws!
Dit meen je toch niet??
kan wel hoor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze zwart worden verwijden je pupillen gewoon zo ver dat je ogen zwart lijken, en als je een bepaalde schittering of kleureffect ziet kan dat ook liggen aan de stand van je hoofd. Ik kijk bijvoorbeeld sneller omhoog als ik blij ben, en als ik kwaad ben buig ik mijn hoofd vanwege alle aangespannen spieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ goede uitleg, en als je dan al niet helemaal in de realiteit zit, dan kun je er van maken/denken/geloven/ervan overtuigd zijn dan je ogen van kleur veranderen.
De kleur van het oog kan in de loop der tijd veranderen. De meeste blanke baby's hebben bij de geboorte blauwe ogen, die later kunnen veranderen in elke kleur. Na het derde levensjaar staat de oogkleur in principe vast. Maar oogkleurverandering komt heel frequent voor, namelijk door contact met zonlicht, net als de huid. Praktisch alle ogen die niet permanent bruin zijn worden bruiner door zonlicht. Zo kan iemand met groene ogen in de zomer veel bruine vlekken ontdekken. Bij blauwe ogen wordt het vaak een lichtbruine ring van bij de pupil (en wordt vaak als een gele ring gezien). In de winter keert de normale kleur terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding