Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan het zijn dan je nog nooit een deja-vu hebt meegemaakt? Of heeft iedereen dat wel eens?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K
Amadea
13 jaar geleden
Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/ieder-mens-wel-deja-vu.62059
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij er nooit een hebt, zou ik me er absoluut niet druk om maken, het is maar een nutteloos gekkigheidje van de hersenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-) ja die hersenen ... dat is wel ambetant ...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee hoor, dat kan. Sommige mensen hebben iets meer met dit soort dingen te maken als een ander. Het is ook maar net hoe jij een sitiatie onthoud en hoelang. Soms herinner je de deja-vu helemaal niet meer. Anderen staan er echt bij stil en kunnen zich vervolgens de hele dag bezig houden met de vraag wanneer ze dat nou eerder mee gemaakt hebben ;)
Er zijn ook mensen die eerst een situatie dromen, dit in delen opslaan en er vervolgens op terug kunnen komen bij een bepaalde situatie. Dat ze uit het niets zeggen "he, dat heb ik gedroomd"
Dit is allemaal zo persoons gebonden. Je moet het maar net hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet uiteraard niet hoe het voor 'iedereen' is, maar alle mensen die ik ken en gekend heb, hebben wel eens een deja vu gehad. Ikzelf ook.

Maar ik denk niet dat iedereen dat perse hoeft te hebben. Het zal vast wel mogelijk zijn. Maar ik denk dat meerendeel wel deja vu heeft.

Goeie vraag. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks ! Ik heb het nog nooit gehad. In ieder geval niet dat ik weet haha.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding