Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben net vandaag gevallen en ben nu af en toe duizelig wat ik doen om die duizeligheid tegen te gaan?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
890

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan minder worden d.m.v veel energie en water eten/drinken maar als je op je hoofd bent gevallen kan het misschien een lichte hersenschudding zijn. Dan zou ik even naar de huisarts
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dextro energie eten, dat hielp mij ook altijd.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je je hoofd hebt gestoten of op je hoofd bent gevallen kan (hoeft niet, ik ben geen arts) die duizeligheid duiden op een (lichte) hersenschudding, en dan zou ik ook even naar de huisarts gaan. Rust is zowiezo goed denk ik. Mocht je misselijk worden en moeten overgeven, zeker langs de arts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gevallen bent omdat je duizelig bent, moet je even naar de huisarts om je bloeddruk te laten meten.

Ben je duizelig omdat je gevallen bent, dan kan het zijn, dat je een lichte hersenschudding hebt.
Neem even een paar dagen rust. Gaat het niet over, dan toch maar even naar de huisarts.

Ik wens je een spoedige beterschap toe.
(Lees meer...)
Ivana
13 jaar geleden
Het hangt er vanaf hoe erg je gevallen bent en op welke manier.
Als je op je hoofd bent gevallen, mag je absoluut niet rusten/slapen als je duizelig bent.
Dan moet je meteen een arts bellen. Hij zal je raad geven wat je voorlopig kan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding