Hoe kom ik van mijn zwembandjes af?

Ik ben sinds een paar maanden 3x per week aan het fitnessen, waarbij ik me vooral richt op cardio. Ik ben al duidelijk afgevallen, maar ik kom niet van mijn 'zwembandjes' af, ook wel lovehandles genoemd. Het vet rond mijn taille, net boven de rand van mijn broek. Het lijkt hierdoor nog steeds alsof ik dikker ben. Weet iemand misschien een goede oefening/goede oefeningen waardoor ik deze kwijt raak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Hebben ze een abcoaster op de sportschool? Vooral de zijwaardse bewegingen zijn goed. Gewoon buikspieroefeningen kan natuurlijk ook. Rechter elleboog naar je linkerknie en andersom. Op de sportschool zullen ze je ook graag helpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit klopt niet, je kunt niet plaatselijk vet verbranden. alleen haar spieren worden dan steviger rondom haar buik maar er gaat geen grammetje van die rol af.
doe aan cambridge dieet daar val je veel van af en je hoeft er niks voor te doen, zo kom je zeker van je zwembandjes af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
moet je allemaal van die dure shakes en alles gaan kopen.
En zodra je er mee stopt, kom je zo weer aan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat houdt cambridge dieet in?
Kimath
13 jaar geleden
http://cambridgedieet.nl/13/Home/37/Home
"Cambridge 500 is een zeer laag calorieën dieet. In plaats van zelf calorieën te tellen, gebruikt u een uitgebalanceerde totaalvoeding van shakes, soepen en repen. Met al in de eerste weken opmerkelijke resultaten op de weegschaal. Zeker voor mensen met veel overgewicht, gaat hier een enorme stimulans van uit. Dit wordt ondersteund met een totaalprogramma (voeding, beweging, levensstijl) voor gewichtsbeheersing ná het dieet." Dure troep waarbij je weinig calorieën binnenkrijgt, waarschijnlijk niet echt gezond voor je.
Je kunt het best je cardio combineren met wat krachttraining. Dan eerst de krachttraining doen en daarna de cardio. Nu zal je pas na ongeveer 15 minuten vet beginnen te verbranden tijdens de cardio. Als je eerst krachttraining doet begin je al te verbranden voordat je de cardio doet en je cardio in zijn geheel zal dan bestaan uit het verbranden van vet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je begint met licht gewicht wat tevens je opwarming is
Ha, die Donaluisa;

Zwemles nemen: zodra je je diploma hebt gehaald mag je zonder bandjes in het diepe. ;-)
En als je geregeld een stevig aantal banen zwemt raak je die lovehandles ook wel kwijt. Sinds ik vrijwel niet meer zwem heb ik namelijk ook een aardig stel van die drijfmiddelen ontwikkeld terwijl ik ze vroeger niet had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is het grootste probleem gebied voor vrouwen maar ook mannen het beste is om core training te gaan doen dus de grote spier groepen er omheen te trainen blijf cardio doen maar doe er iets bij bv groeplesje XCo of bodycombat veel plrezier