Hoe kom ik van mijn zwembandjes af?

Ik ben sinds een paar maanden 3x per week aan het fitnessen, waarbij ik me vooral richt op cardio. Ik ben al duidelijk afgevallen, maar ik kom niet van mijn 'zwembandjes' af, ook wel lovehandles genoemd. Het vet rond mijn taille, net boven de rand van mijn broek. Het lijkt hierdoor nog steeds alsof ik dikker ben. Weet iemand misschien een goede oefening/goede oefeningen waardoor ik deze kwijt raak?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hebben ze een abcoaster op de sportschool? Vooral de zijwaardse bewegingen zijn goed. Gewoon buikspieroefeningen kan natuurlijk ook. Rechter elleboog naar je linkerknie en andersom. Op de sportschool zullen ze je ook graag helpen!

doe aan cambridge dieet daar val je veel van af en je hoeft er niks voor te doen, zo kom je zeker van je zwembandjes af

Je kunt het best je cardio combineren met wat krachttraining. Dan eerst de krachttraining doen en daarna de cardio. Nu zal je pas na ongeveer 15 minuten vet beginnen te verbranden tijdens de cardio. Als je eerst krachttraining doet begin je al te verbranden voordat je de cardio doet en je cardio in zijn geheel zal dan bestaan uit het verbranden van vet

Ha, die Donaluisa; Zwemles nemen: zodra je je diploma hebt gehaald mag je zonder bandjes in het diepe. ;-) En als je geregeld een stevig aantal banen zwemt raak je die lovehandles ook wel kwijt. Sinds ik vrijwel niet meer zwem heb ik namelijk ook een aardig stel van die drijfmiddelen ontwikkeld terwijl ik ze vroeger niet had.

Dit is het grootste probleem gebied voor vrouwen maar ook mannen het beste is om core training te gaan doen dus de grote spier groepen er omheen te trainen blijf cardio doen maar doe er iets bij bv groeplesje XCo of bodycombat veel plrezier

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100