wat kan dit zijn ik zie dat ik een kleine hoeveel groen kleurige substantie waneer ik mijn penis uit knijp is niet veel maar heeft wel een aparte geur

denny238 en merk het ook als ik me heb gewassen dat het de dag erna een aparte geur ruik

Toegevoegd na 2 minuten:
moet staan groenige ik merk wel dat het ook een beetje plakkerig is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie nu net dat je dus al bij de huisarts bent geweest en een soa test heb laten doen. Hmm misschien iets met je prostaat of met je teelballen te maken? Of te wel aanmaak van je sperma? Verder geen pijn en werkt je penis zoals die moet werken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt veel op een ziekte, snel naar de arts ermee!

Antwoorden (5)

Laat je testen op SOA! Ga naar je huisarts! dit kan niet goed zijn namelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
groenige substanties en een aparte geur lijkt te duiden op een onsteking of iets wat er niet hoort.
Snel naar de dokter of de GGD voor een Soa test.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd, groen zou duiden op ontsteking.
Ik kwam op internet volgende zaken tegen:

Gonorroe
De klachten zijn ook wat gelijklopend maar toch kunnen we als typerend voor Gonorroe een vieze afscheiding (etter) van een geel-groen vocht uit de penis of vagina beschrijven alsook soms pijn (branderig gevoel) bij het plassen. Soms zijn er helemaal geen klachten, bij mannen meestal wel, bij vrouwen vaak niet en dat maakt het er niet makkelijk om want in een 2e faze komen er veel ernstigere klachten. Gonorroe is een bacterie en is dus makkelijk en volledig te genzen met antibiotica.

Verder kan er ook ergens een ontsteking zitten, maar dat is minder aannemelijk.

Het beste kunt je dus z.s.m. naar de huisarts gaan want dit klinkt niet goed!

Sterkte..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14.30 is het nu, dus alle tijd om even langs een dokter te gaan, pus en andere troep wat je penis verlaat, duidt op iets niet goed...
misschien heb je een ontsteking of een ander soort infectie.
neem ook diegene mee met wie je de afgelopen dagen eventueel sex onbeschermd hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt typisch als een 'druiper', oftewel gonorroe.

Meteen naar een dokter. Dit is eenvoudig te behandelen met antibiotica, maar kan grote gevolgen hebben als je het niet behandelt.

Het kan ook wat anders zijn, maar dan nog moet je echt zo snel mogelijk even naar de dokter.