Wat is het slechts van deze volgende dingen.. Dagelijks tabak roken/uitlaatgassen dagelijks inademen/haarspray of parfum inademen tijdens het sproeien

Wil graag weten wat het slechts van allemaal is.
Sprays zijn namelijk slecht om in te ademen maakt niet uit op het parfum of haarspray of geurenhuishoudsspray is....en uitlaatgassen zijn ook slecht als je die steeds dagelijks inademen als je door de stad fiets of loopt en dagelijks tabak roken is ja ook slecht,maar wat is het slechtste van allemaal en wat brengt de meeste schade op aan ons ademsysteem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het lijkt me dat van deze voorbeelden roken het slechtste is. Roken is namelijk direct hè. Parfum, haarspray maar ook uitlaatgassen adem je passief in. Dit is trouwens niet gestoeld op wetenschappelijke bronnen ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle zijn slecht. Van roken verhoog je de kans op keel/long kanker, uitlaatgassen ook maar minder gauw dan van direct roken. Haarspray en parfums en al het andere wat chemisch is, denk aan schoonmaak middelen, make up, bestrijdingsmiddelen, etc. Daardoor ontwikkelen vele een allergie en asthma. Zoek naar gezondere alternatieven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen wetenschappelijk bewijs dat allergieen veroorzaakt worden door het inademen van 'chemische' stoffen en dat is toch extreem uitgebreid onderzocht.