Wat is een goede vetverbrander (pil)?

Ik zoek een goede vetverbrander pil. Ik heb niks aan opmerkingen van gezond eten en fitnissen want dat doe ik al. ik zoek een pil die me ondersteunt bij het vet verbanden zodat ik sneller resultaat zie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
werkt niet, die dingen zijn vaak nog gevaarlijk ook. kun je hartklachten van krijgen en ze zijn niet goedgekeurd.
Amadea
10 jaar geleden
Géén. Pillen verbranden alleen jouw financiële vermogen. Maar ze doen niks met jouw vetvoorraad. Dat zul je zelf moeten verteren, of naar een plastisch chirurg gaan voor liposuctie.
Ritsuka
10 jaar geleden
Gewoon door blijven gaan met gezond eten en lekker bewegen, beetje op je porties letten (niet te veel, maar ook niet te weinig).
Voldoende slapen en geduld hebben. Het gewicht is er ook niet in 1 week aangekomen.
Cryofiel
10 jaar geleden
Een vetverbrander-pil is een onmogelijkheid. Je vraagt dus naar iets dat niet bestaat. Tenzij je wilt worden voorgelogen en/of opgelicht, kun je toch maar beter de volgende regel lezen: gewichtverlies = calorieën verbruikt  --  calorieën gegeten Dus ook als je het niet leuk vindt: ofwel meer sporten (dat hoeft echt geen fitness te zijn; kies een sport die je LEUK vindt, want dat is de enige sport die je zult blijven volhouden), ofwel minder eten. En al eet je nog zo gezond, ook gezond eten kan meer calorieën bevatten dan je verbruikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik lees op internet veel over stackers of lipo 6. bij de ene werkt het wel en bij de ander niet. Alleen zijn het er zo veel.
anneliez
10 jaar geleden
Als het echt zou werken, en veilig zou zijn, zouden er dan nog te zware mensen rondlopen denk je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het gaat mij erom dat het me helpt bij het proces. Niet dat ik in een keer honderde kilos afval.
bamibal
10 jaar geleden
In tegenstelling tot de stellige, bevooroordeelde beweringen hierboven, zijn er wel degelijk pillen die werken en goedgekeurd/toegelaten zijn. Het zijn uiteraard geen wondermiddelen, maar middelen die ondersteunen. Het middel Alli is bijvoorbeeld onderzocht. En het bleek echt te werken bij mensen met een BMI van 28 of meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maak een afspraak met een diëtist, deze kan je helpen sneller af te vallen en je advies over hulpmiddelen geven.
Ritsuka
10 jaar geleden
NEE, stackers zijn gevaarlijk, niet aan beginnen. Gezond eten, op porties letten en voldoende bewegen is de ENIGE manier die werkt en die gezond is op de lange termijn.
En dan gaat het maar langzaam, so what? Als je snel gewicht verliest met een pil, is het meestal alleen maar omdat het vochtafdrijvend werkt, of dat er ineens veel cafeine door je systeem gejaagd word.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan beter van jezelf leren houden.
Om wie je bent en niet om hoe je er denkt uit te zien want alleen ziet fouten die er niet zijn
En die zijn het niet waard om schade op te lopen aan je hart en andere organen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen pillen nemen, veel bewegen en veel water drinken werkt ook best goed.

Antwoorden (5)

Groene thee met citroen en daar dan een paar flinke brokken verse gemberwortel in mee laten trekken. Paar weekjes volhouden en je ziet het resultaat. Het is geen pil maar het werkt wel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die bestaan niet in de vrije handel. Wel bestaan er illegale pillen met daarin hormonen die de verbranding doen toenemen. Die pillen zijn echter gevaarlijk.
Pillen verbranden geen calorieeen. Je lichaam doet dat. Pillen die dat bevorderen zetten het lichaam aan dat te doen, en daarvoor zijn stoffen in die pillen nodig die je stofwisseling oppeppen en die zijn gevaarlijk. Het gaat hier om amfetamine achtige stoffen onder andere.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
hormonen, of hele lading cafeine waardoor je hartkloppingen krijgt. Allemaal rotzooi.
Alli
Via de apotheek te krijgen met een BMI hoger dan 28
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
van die pil kon je toch olie-achtige ontlasting krijgen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, maar ja ik heb ooit wel profijt gehad bij deze medicatie.
Maar is niet heel belastend hoor!
Je kunt er ook geen last van hebben net als bij normale medicijnen.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Kun je de ontlasting weer in je auto stoppen, win win, gratis olie ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ach ja daar moet je zin in hebben..
Uit de pot vissen en in de auto stoppen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ook zijn dat deze persoon een goede bmi heeft maar een lager vetpercentage wil ivm toning...
Ritsuka
10 jaar geleden
als je BMI onder de 25 is, krijg je dit middel niet voorgeschreven.
En voor een lager vetpercentage kun je beter werken aan je spiermassa verhogen door krachttraining.
Het drinken van pu-erh thee is een zéér goede en makkelijke vetverbrander. Je hebt losse thee en theezakjes. De smaak is waarschijnlijk even wennen, maar dat is snel over en het resultaat is groot. Succes met het uitproberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De echt goede vetverbranders qua supplementen zijn zoals iemand al aangaf best gevaarlijk, voornamelijk voor het hart, ik zou dit zeker niet aanraden.

Er zijn wel verschillende supplementen die je verder kan nemen om de vetverbranding wat te verhogen, alleen verwacht hier geen groot effect van. Overigens wel in je portemonnee, dus hou daar ook rekening mee.

Vitamine d (is overigens wel vrij goedkoop) en is goed onderzocht op dit gebied, bij bepaalde (binnen de norm) doses kan dit voor een verhoogde vetverbranding zorgen. Ook carnitine heeft dit effect, dit wordt regelmatig samen in een capsule gedaan met vitamine b6, pas daarmee op omdat dat in hoge doses irritatie van het zenuwstelsel kan veroorzaken (de b6 dus).

Cafeïne kan ook de vetverbranding stimuleren, zoals bijvoorbeeld in groene thee. Daar kunnen ook behoorlijke nadelen aan kleven qua versneld hart, onrust, slecht slapen.

Lees je goed in qua deze (en andere) supplementen want overal kan een nadeel aan kleven, lees goed wetenschappelijke onderbouwingen en ga niet puur af op claims en of tips (ook niet de mijne) ;-) , doe dus zelf ook onderzoek. Deze site b.v. geeft interessant informatie over dit soort zaken vanuit wetenschappelijk onderzoek: http://www.ergogenics.org/index.html