wat kan je het beste doen als je jezelf schuldig voelt omdat je je broertje perongeluk schopt.

het is mij overkomen en hij moest snel naar het ziekenhuis.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik snap dat je je schuldig voelt. Maar je kan het goed maken.. Geef hem een leuk cadeautje, of ga een keer met hem een ijsje eten op jou kosten (Ik noem maar wat) En zeg in iedergeval Sorry! Dan zal hij je zeker weten snel vergeven.

Sorry tegen hem zeggen. Toegevoegd na 21 seconden: En dan misschien iets lekkers voor hem kopen ofzo?

wees aardig voor hem de hele tijd meestal vergeten kleine kinderen het snel. wordt je hele leven vrienden want anders krijgen jullie het niet leuk in je familie

Sorry zeggen, hem een weekend lang als 'slaaf' aanbieden en voor hem een hele grote pot met snoep geven. En natuurlijk zeggen dat het perongeluk was :P;).

ik zou een geschenkje kopen en er een brief bij steken met sorry erop.

Misschien kun je een leuke tekening maken met een snoepje dat hij lekker vind. En dan kun je ook nog het snoepje erbij plakken of geven! Vind hij vast wel leuk (;

zeggen dat je het heel vervelend vind maar dat je het niet met opzet deed. zelf ook beseffen dat je het niet met opzet hebt gedaan en dat het voor beiden een pech is.

Je schrijft dat de schop per ongeluk gebeurd is. Dan hoef je jezelf toch niet schuldig te voelen? Bied gewoon je excuses aan, dan kan je daarna opgelucht je schuld loslaten. Hopelijk heeft je broertje niet teveel pijn en kan je hem een dikke knuffel geven. Hij zal het je wel vergeven :-)

Hoe oud is hij? Ala hij 6 is koop hem een lollie, als hij 15 os koop hen een macbook of iphone ofzo

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100