wat kan je het beste doen als je jezelf schuldig voelt omdat je je broertje perongeluk schopt.

het is mij overkomen en hij moest snel naar het ziekenhuis.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik snap dat je je schuldig voelt. Maar je kan het goed maken.. Geef hem een leuk cadeautje, of ga een keer met hem een ijsje eten op jou kosten (Ik noem maar wat) En zeg in iedergeval Sorry! Dan zal hij je zeker weten snel vergeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Sorry tegen hem zeggen.

Toegevoegd na 21 seconden:
En dan misschien iets lekkers voor hem kopen ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wees aardig voor hem de hele tijd meestal vergeten kleine kinderen het snel. wordt je hele leven vrienden want anders krijgen jullie het niet leuk in je familie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry zeggen, hem een weekend lang als 'slaaf' aanbieden en voor hem een hele grote pot met snoep geven. En natuurlijk zeggen dat het perongeluk was :P;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou een geschenkje kopen en er een brief bij steken met sorry erop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je een leuke tekening maken met een snoepje dat hij lekker vind. En dan kun je ook nog het snoepje erbij plakken of geven! Vind hij vast wel leuk (;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeggen dat je het heel vervelend vind maar dat je het niet met opzet deed.

zelf ook beseffen dat je het niet met opzet hebt gedaan en dat het voor beiden een pech is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schrijft dat de schop per ongeluk gebeurd is. Dan hoef je jezelf toch niet schuldig te voelen?

Bied gewoon je excuses aan, dan kan je daarna opgelucht je schuld loslaten.

Hopelijk heeft je broertje niet teveel pijn en kan je hem een dikke knuffel geven. Hij zal het je wel vergeven :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud is hij? Ala hij 6 is koop hem een lollie, als hij 15 os koop hen een macbook of iphone ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de meesten hebben niet zo veel geld dat ze iemand voor zo'n klein incident €1500 geven aan een laptop, sorry zeggen en een zak snoep van € 4 lijkt me toch beter