na het douche bol haar?

Als ik savonds douche en dan ga slapen, dan heb ik de volgende ochtend bol kapsel. Hoe kan dit en wat doe je er tegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Niet meer in de avond douchen

Antwoorden (2)

Doordat je haar dan opdroogt, het blijft dan "staan" zoals het is opgedroogd. Zelfs als ik "droog" haar heb en ik ga slapen, heb ik wel eens last van plukken die alle kanten op staan. Als je met nat haar gaat slapen maak je dit alleen maar erger.

Daarnaast is slapen met nat haar slecht voor je haar! Zie bron!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Föhnen voor je gaat slapen. Hoe het komt staat hierboven.