Hoi! Ik ben ongesteld geworden op 20 januari. Ik ben in februari nog ongesteld geworden, en in maart... Niet?

Ik ben al 1 maand over tijd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Ik had dat ook weleens, er zat twee maanden tussen. Dat is wel bij meer mensen denk ik. Maar het kan ook dat je zwanger bent? Ik zou een test doen als ik hou was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was dat de eerste keer dat je ongesteld was? Meestal is het eerste à anderhalf jaar nadat je voor het eerst ongesteld bent geweest erg regelmatig.
Als het goed is wordt het dan wat regelmatiger.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je last hebt van bepaalde factoren als stress of dergelijke. Dit kan de menstruatie doen uitstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog niet zo oud bent (12) dan kan het onregelmatig zijn, ben je ouder en heb je evt onveilige seks gehad kan je zwanger zijn, het kan evt ook aan stress liggen of gwichtstoename/ verlies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja als je 99 ben, heb je soms dat je ophoud met ongesteld zijn ;]
maar even serieus, ik ken iemand van 19, die aan een studie is begonnen, en door dat haar gehele ritme daardoor anders was, is dat ook zo geweest met de menstruatie, ze is 3 a 4 maanden niet ongesteld geweest. het is een beetje raar, dat lijf van ons, maar maak je geen zorgen, hoogts waarschijnlijk komt het wel goed ;]