Kan ik mijn armhaar / beenhaar scheren met een scheerapparaat?

Ik heb een Philips HQ7300 scheerapparaat.
Maar kan ik die ook gebruiken om bijv. mijn been/arm haar eraf te scheren?
En zoja hoe? Gwn erover houden of echt met creme?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (5)

Ja, droog scheren, na het scheren wel ff huid insmeren met een verzorgende crème zodat het snel hersteld en irritatie voorkomt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan wel alleen krijg je wel stoppels,met een gewoon scheermesje is het veel gladder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een klassiek mannenscheerapparaat voor het gezicht.

Je kunt daar beter een ladyshave voor gebruiken. Bij een ladyshave zitten er aan voor- en achterkant van het scheerblad twee trimmertjes, waardoor de haar eerst kortgetrimd wordt voordat het scheerblad de overblijvende stoppel aanpakt. Bovendien is het rechthoekige scheerblad van een ladyshave geschikter voor armen en benen dan de drie ronde koppen van een mannenscheerapparaat.

Voor armen en benen kun je beter gaan voor zoiets als op de foto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hq 7300 is niet geschikt voor het scheren van langere zachte haartjes. Dit apparaat is gemaakt voor het scheren van stugge korte haren.
jc54
13 jaar geleden
Nee, dat lijkt me niet zo verstandig. Met een ladyshave of scheermesje is dat fijner en handiger, zo voorkom je ook een beetje de stoppels, want zo'n scheerapperaat is meer voor mannen (Baard). Er is ook van dan schuim wat je op moet doen en dan als je gaat douchen gaan je haren er al af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee!! Venus brace met van die zeepjes eraan is echt een aanrader (mesje) ladyshave ben ik niet zo fan van maar pijn doet het zeker niet!!