Wat zijn goedkope producten bij de c1000, albert hein

Om snel dik te worden..! Dan bedoel ik ook echt zo snel mogelijk..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk dat je dan het vaste frituurvet van het huismerk moet eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welnee, dan ga je alleen gierend aan de dunne.
Snel dik worden heeft dezelfde eigenschap als snel afvallen: het bestaat niet.

Als je veel koolhydraten naar binnen krijgt, en weinig energie verbruikt, dan zal het uiteindelijk in vet worden omgezet en wordt je dikker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ga je bij de sportschool doen als je
snel dik wilt worden????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat het jou om dik worden of aankomen door het kweken van spieren. Voor het kweken van spieren heb je zowel eiwit als koolhydraten nodig, naast het trainen. Banaan, pasta, eieren maken deel uit van je dieet. Vaak vergoedt je verzekering 1 of 2 keer per jaar een bezoek aan een sport/medisch adviescentrum. Daar kan je je goed laten inlichten. Ook een sportdieetist kan je helpen, maar ik weet niet of die vergoed worden.