hoe kan ik er voor zorgen dat morgen mijn puistjes zo veel mogelijk weg zijn

ik wil ze graag voor morgen zo veel mogelijk weg hebben. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
19.6K

Antwoorden (12)

Rare tip, maar hij werkt wel: Tandpasta er op doen vannacht, daar drogen ze van uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het voelt een beetje trekkerig aan, verder niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat tandpasta niet werkt. Het lijkt wel alsof het puistje dan indroogt, maar vlak onder de huid blijft er toch nog allemaal rommel zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat brand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij ook.
Zo verwijder je een puistje:
Je kan een puistje het best gewoon met rust laten. Hij geneest meestal vanzelf, of hij springt open. Mocht je nou echt heel graag willen dat ze snel weg gaan kun je een ontsmet naaldje pakken en prik je voorzichtig in het witte puntje, laat de pus eruit lopen. Verder moet je het wondje met rust laten. Er aan zitten kan leiden tot ontsteking die heel lang kunnen aanhouden! En dat wil je natuurlijk niet.

Hier zijn 10 tips om puistjes te voorkomen:
1. was je gezichtt 2 keer per dag met Neutral ( een neutrale zeep)
2. sport in iedergeval 2keer een half uur en na het sporten een goede douche nemen
3. stoom je gezich in iedergeval 2 keer per week (werkt echt goed stoomt je puisten eruit)
4. na de 2 keer stomen van je gezicht direct daarna de scrubgel van Garnier Pure ( reinigt de porien diep)
5. veel mensen hebben last van bepaalt voedsel (ik heb last van melk,kaas en zo) dus kijk als je voor een bepaald voedsel je overgevoelig voor bent.
6. drink zeker 2 liter water (ik drink bar-le-duc dat is heel goed en zuiver)
7. blijf van je puisten af (al jeukt het)
8. Ga in de zon liggen (Dan drogen ze uit)
9. als je een pony hebt dan moet je je haar ook goed wassen want anders blijft je haar vies en je gezicht is schoon
10. Je moet je puisten met liefde verzorgen en het moet je vriend worden dat hij weg gaat en dus niet uitknijpen maakt het erger (je kan beter een week langer rond lopen met een puisten dan dat het steeds terug komt)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bar le duc is gewoon grondwater uit Utrecht, dus je kunt net zo goed gewoon kraanwater drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet, barleduc is gewoon goed water, veel beter dan kraanwater
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Water = water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is echt onzin hoor, bar le duc is echt geen "bijzonder" water maar wel super veel duurder ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bar le duc komt uit een bron bij Bunnik. Is gewoon Nederlands water dat hier in de grond zit.
Naar de huisarts gaan en antibiotica vragen + zalf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antibiotica voor puistjes ??????? Wattttt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan toch niet nu nog of moet ze de huisartsenpost bellen, ze zegt voor morgen. Antibiotica krijg je echt niet zomaar dan moet je echt ernstige acne hebben met veel ontstekingen.
De puistjes voor het slapen gaan deppen met tea tree olie.
Ook kun je een stoombad met heet water en een aantal druppels tea tree olie nemen. Dit werkt reinigend en ontsmettend.

Als antisepticum is tea tree-olie een uitermate geschikt middel voor de algehele huidverzorging, met name in geval van puistjes, mee-eters en acne.

Tea tree olie is te koop bij o.a. drogisterij De Tuinen, natuurvoedingswinkels en de apotheek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rescue zalf van bach bloesem erop maar je zult morgen toch echt wel met een camouflage stift aan de gang moeten, want ze verdwijnen niet in één nacht, het wordt wel minder rood en ontstoken

Toegevoegd na 3 minuten:
de zalf/creme kun je kopen bij de natuurwinkel maar ik heb het ook bij de etos gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De witte kopjes eraf krabben, beetje leegdrukken en daarna goed schoonmaken met een watje van Clearasil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ieuw je moet echt niet gaan krabben!!!
Eet zo zuiver mogelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt camouflerende make-up kopen. Kies een kleur die zo dicht mogelijk bij je eigen huid past. Het haalt je puistjes niet weg, maar je ziet ze minder.
13 jaar geleden
Even naar de zonnebank ,of gewoon in het zonnetje en inderdaad goedkope tandpasta nu niet teveel uitknijpen anders pipo effect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er zelf ook last van. Maar, ik heb spul dat goed werkt daartegen. Ik gebruik heel veel producten van Yves Rocher. www.yves-rocher.nl. Ik raad het je écht aan!, het is niet duur, en het werkt goed.
Suc6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik tea tree behandelingsolie van de kruidvat. Een klein flesje ( kost bijna niets). Als je het puistje voelt aankomen of hij zit er al ( niet aankomen) dat het spul erop tippen, een beetje maar. Je huid gaat wel glimmen, dus thuis blijven. Na een uurtje ofzo ( helemaal niet weer aankomen, ook niet voelen of het er nog zit) dan als het goed is krimpt het puistje. Eventueel nog een keer herhalen. Bij mij is dit het enigste wat werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een echte aanrader is Ginsgeng crème. Het is heel effectief en binnen een paar dagen zijn al je puistjes verdwenen. Dit kan je kopen op webshops. Ook werkt Aan woordenlijst toevoegen erg goed. Dit kan je kopen bij de drogist of iets dergelijks.