Hoe kan het dat ik al 4 weken ongeteld ben?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je lange tijd de pil onafgebroken hebt geslikt (dus geen ongesteldheid hebt gehad), kan de eerstvolgende ongesteldheid langer en heftiger zijn dan normaal.

Bronnen:
Ooit een vriendin

Waarschijnlijk gelden de antwoorden op de gisteravond gestelde vraag "Hoe komt het dat ik in korte tijd steeds ongesteld ben?" ook voor jou. Als je die leest, ben je gelijk een stuk wijzer.

Bronnen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/korte-tijd-...

Als je net begonnen bent met de pil, kun je doorbraakbloedingen hebben. Als je nog niet zo lang menstrueert, kun je onregelmatig zijn. Als je seksueel actief bent, kan het zijn dat er bloedvaatjes in je baarmoedermond stuk gaan. Als je in de overgang bent, kun je heel onregmatig zijn. Als je net een kind gekregen hebt, vloei je ook nog een paar weken. En zo zijn er nog wel een stelletje te verzinnen. En nu naar de dokter of je vraag beter stellen.

Nee dat is niet goed hoor. Ook als zou je de pil lang doorslikken dan nog is 4 weken wel heel lang. Ik zou even langs de huisarts gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100