Hoe oud ben je ongeveer als je sperma krijgt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom staat jouw vraag bij eten en drinken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spuiten............ en slikken ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is het een meisje en kan ze niet wachten tot haar vriendje kan ejaculeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grinnik werk: je bent me ongeveer voor. Ik wilde reageren dat er al meisjes zijn die rond hun 12e al sperma krijgen :)
Kimath
12 jaar geleden
wat voor voedingswaarde heeft sperma ook alweer?
Hoorde wel eens een verhaal van een meisje die niet de sperma wilde inslikken omdat ze op dieet was XD

Antwoorden (4)

Dat verschilt per persoon maar de meeste mannen tussen de 12 en 16 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16 nooit! dan heeft iedereen het al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe weet jij dat nou er zullen best mannen zijn waar het later komt.
Er zijn toch ook meiden die pas op hun 16de ongesteld worden
de meesten krijgen het tussen hun 12 en 15e.
fremar
12 jaar geleden
12 is inderdaad een goede leeftijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer ze puber zijn dat verschilt bij iedereen een beetje wanneer maar 12 tot 14 jaar is de gemiddelde leeftijd