Hoe lang duurt het voordat mijn huid genezen is na een zonverbranding?

Ik ben gister naar het zwembad gegaan, heb me wel ingesmeerd maar ben toch weer verbrand ik zie er uit als een zongedroogde tomaat!
En mijn benen en armen doen ontiegelijk zeer. mijn gezicht is echter nog roder maar doet niet zeer, en ik heb woensdag een afspraak. kan ik dan gewoon make-up op doen (mascara eyeliner foundation etc?)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Zorg dat je veel water drinkt. En anders kan je er (ik ben er een voorstander van) komkommerplakjes op leggen of yoghurt op smeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yoghurt trekt de warmte eruit. En komkommer brengt er vocht in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik Heb de DNA skin Cream van havvn maar dit kennen jullie denk ik niet. Maar dat is op natuurbasis en werkt ook echt super.

Andere antwoorden (1)

bij mij doet het altijd 2dagen zeer en de 3e dag is het alleen nog rood en een beetje gevoelig.
Probeer het goed te verzorgen met wat verkoeling onder de douche, niet ijskoud. Smeer er wat creme op en als je hebt after sun. Probeer ook even uit de zon te blijven
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als je pech hebt ga je vervellen :-( maar dat kan wel een week duren voordat je dat merkt...