Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verkopen drogisterijen als Etos, DA, Kruitvat en/of Trekpleister ook vingercondooms of moet je daarvoor naar de apotheek?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ze horen in het assortiment van de drogisterij te zitten, al zal niet iedere drogisterij ze verkopen. Dus ja, je kunt ze ook vinden bij de drogisterij, al zal je er wel om moeten vragen. Het zijn kleine verbandartikelen, die makkelijk te stelen zijn en daarom vaak onder of achter de toonbank liggen.

Toegevoegd na 40 minuten:
Bij ons worden ze bij DA los, per stuk, verkocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of ze standaard bij de drogist verkocht worden weet ik niet.
Wel verkoopt de apotheek het en zijn in verschillende maten verkrijgbaar.
Ik denk dat de apotheek jou hier het beste mee kan helpen.
Ze zijn namelijk ook in verschillende maten verkrijgbaar.
En bij de apotheek kunnen ze jou goed informeren en jou helpen door jou de juiste maat mee te geven. Dit kunnen zij eenvoudig voor jou uitmeten.
Ik weet natuurlijk niet waarvoor jij ze wil gebruiken maar ze worden veelal gebruikt om mensen die behandeld moeten worden met een bepaalde zalf maar dit niet zelf kunnen opbrengen degene die de zalf moet smeren te beschermen tegen de op te brengen zalf.
Mocht je een bepaald gevoel van schaamte hebben om erna te vragen bij jou eigen apotheek wat overigens echt niet nodig is, zou je natuurlijk altijd naar een andere apotheek kunnen gaan dan de apotheek waar jij zelf ingeschreven staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding