word je saai als je niet veel sport?

Je leest vaak wel dat jij blijer wordt als je veel sport fitter en nog meer goede dingen.
Iedereen bij mij op school vind mij enorm saai, heb ook nooit iets te vertellen niet dat ik onzeker ben maar beleef gewoon te weinig.
Ik beweeg vrijwel nooit en zit geheel de dag achter een pc.
De vraag dus, word ik een stuk minder saai als ik meer sport.
(Was zoizo als vanplan om te gaan sporten, maar wil wel even weten of dit probleem dan ook gelijk aangepakt word.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

sport is een hele leuke afwisseling, en het is gezond. Ook is het leuk als je sport in teamverband doet, dat je meer vrienden hebt, en dat is leuk. Sport werkt ook ontspannend, en je hebt een minder "saaie" vrijetijdsbesteding / hobby
.

Toegevoegd na 1 minuut:
ja: je word een stuk minder saai als je sport, omdat je meer en actiever dingen in je vrije tijd doet (als dat is wat je klasgenoten bedoelen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb precies het zelfde probleem, alleen sport ik al zo'n 6 jaar. 2 x training en elke zaterdag een wedstrijd.... Dus bij mij heeft het niet echt geholpen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een hobby hebt, of dat dan wel of geen sport is, en je hkunt daar leuk over vertellen, ben je niet saai. Het probleem is alleen dat je toehoorders het leuk moeten vinden, zijn dat allemaal sporters, en kom jij vertellen dat je een uitvoering van klassiek ballet hebt gezien waar je helemaal blij van werd, zul je weinig animo kunen verwachten.
Dus als je er bij wilt horen, zul je je aan moeten passen aan de groep
anneliez