Hoe krijg je bullen in je neus?

Wat zorgt ervoor dat er bullen in je neus komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He wat? Wil je je academische graad in je neusgaten proppen?
bamibal
13 jaar geleden
bullen (znw): benodigdheden, spullen Die stop je er dus zelf in, of iemand anders doet het voor je. Maar ik denk dat je iets anders bedoelt!
Kimath
13 jaar geleden
Wat is bullen? Is dat Vlaams?
Cryofiel
13 jaar geleden
In het Nederlands is een bul een universitair diploma. In het Engels is een bully een pestkop. In het Duits is een Bulle een politieagent. Geen van alle heb ik graag in mijn neus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan nog de stier niet te vergeten;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben Vlaamse en heb er ook nog nooit van gehoord. Waarschijnlijk één of ander dialect.
Cryofiel
13 jaar geleden
Ook baby's kunnen bullen in hun neus hebben:
http://www.zwangerschapspagina.nl/verzorging-veiligheid/132112-baby-3-weken-verstopte-neus.html

Antwoorden (1)

Bullen ?pulken gewoon stof met snot (slijm) het kan btr in je neus zitten dan in je longen (dat stof) weghalen met nat wattenstaafje