Ik ben vaak erg vroeg wakker en dan kan ik niet meer slapen, hoe kan dit en kan ik er iets tegen doen.

Als ik dan wakker word rond 5 uur, probeer ik nog te slapen maar ben hel aal niet moe meer, ik val dan ook niet meer in slaap, die middag ben ik erg moe, hoe kan dit en kan ik er iets aan doen? Bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga iets later naar bed, zodat je wat langer door kunt slapen. Als het lukt kun je 's middags een dutje doen, of een wandeling maken. Beide helpen tegen vermoeidheid in de middag.

Ja ik weet dat het lastig is , maar een gemiddeld mens heeft 8 uurtjes per dag nodig. Zelf slaap ik 7 uurtjes door de weeks. In het weekend wil ik wat meer slapen, maar dan word ik ook weer vroeg wakker. dan heb ik een methode om weer in te slapen, dan slaap ik nog ongeveer 3 uurtjes. Maar!! als het lichaam het niet nodig heeft werkt het niet. Probeer wel regelmaat een vast patroon aan ter houden dan werkt het het beste. . Sluit je ogen en ga ontspannen liggen. Ga met je gedachten boven je hoofd. Dan loop je naar de papiervesnipperaar. Dan zeg je tegen je zelf, Dat gene dat mij wakker houd dat wil ik versnipperen. Je gooit het in de versnipperaar druk op de knop en even later val je in slaap. Het is wel even oefenen, oefening baard kunst!! Hoop dat je hier wat aan hebt, Slaap lekker.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100