Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je het beste doen als je op een openbare plek zit en je krijgt jeuk aan je geslachtsdeel?

ik heb dat wel eens.. en dan kun je natuurlijk niet ff je hand in je broek doen.. kan wel, en dat heb ik 1x ook gedaan.. Reed ik op de fiets, kreeg ik een erectie doordat mijn geslachtsdeel telkens gemasseerd werd door mijn zadel, deed ik mijn hand in mijn broek om mijn geslachtsdeel even anders te ''leggen'' kom ik de buurvrouw tegen.. :| dus wat kan je het beste doen? wat werkt goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
587
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha, wat een verhaal xD

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als je echt niet kunt krabben doe dan net als of je iets in je broekzak zoekt of stopt. dan kun je proberen om via je zakken te krabben.

meestal werkt het wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Gewoon krabben, en als het veel gebeurd naar de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik daar jeuk krijg wrijf ik mijn 2 benen langs elkaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Strakke boxershorts kopen met een goede elastieke rand. Je lid met het aantrekken van je boxer omhooghouden. Als je dan een erectie krijgt gaat ie niet alle kanten opstaan en kunnen mensen hoogstens denken dat je groot geschapen bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan even met je handen in je broekzak zitten, en subtiel het zaakje verschuiven (werkt bij mij altijd).
Als je dat niet vertrouwd kan je zoals hierboven gezegd inderdaad het beste een strakke boxer kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in het openbaar bent.. En je hebt mazzel als er een bosje staat, ga anders even achter het struikgewas staan om te krabben.
Maar als je er vaak last van hebt moet je wel even naar je huisarts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen heeft jeuk zo nu en dan . Het koningshuis ook . Als ik jeuk heb krab ik . Daar heeft niemand last van . En mijn moeder zei in mijn kindertijd al tegen me " als je ergens last van hebt , moet je krabben" . En dat last van hebben kon alles zijn . Als je maar van andermans geslachtsdelen afblijft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheren en genoeg douchen. Altijd met water schoonmaken na het plassen. Schoon blijven helpt zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding