Wat kun je het beste doen als je op een openbare plek zit en je krijgt jeuk aan je geslachtsdeel?

ik heb dat wel eens.. en dan kun je natuurlijk niet ff je hand in je broek doen.. kan wel, en dat heb ik 1x ook gedaan.. Reed ik op de fiets, kreeg ik een erectie doordat mijn geslachtsdeel telkens gemasseerd werd door mijn zadel, deed ik mijn hand in mijn broek om mijn geslachtsdeel even anders te ''leggen'' kom ik de buurvrouw tegen.. :| dus wat kan je het beste doen? wat werkt goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha, wat een verhaal xD

Het beste antwoord

als je echt niet kunt krabben doe dan net als of je iets in je broekzak zoekt of stopt. dan kun je proberen om via je zakken te krabben.

meestal werkt het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Gewoon krabben, en als het veel gebeurd naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik daar jeuk krijg wrijf ik mijn 2 benen langs elkaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Strakke boxershorts kopen met een goede elastieke rand. Je lid met het aantrekken van je boxer omhooghouden. Als je dan een erectie krijgt gaat ie niet alle kanten opstaan en kunnen mensen hoogstens denken dat je groot geschapen bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan even met je handen in je broekzak zitten, en subtiel het zaakje verschuiven (werkt bij mij altijd).
Als je dat niet vertrouwd kan je zoals hierboven gezegd inderdaad het beste een strakke boxer kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in het openbaar bent.. En je hebt mazzel als er een bosje staat, ga anders even achter het struikgewas staan om te krabben.
Maar als je er vaak last van hebt moet je wel even naar je huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen heeft jeuk zo nu en dan . Het koningshuis ook . Als ik jeuk heb krab ik . Daar heeft niemand last van . En mijn moeder zei in mijn kindertijd al tegen me " als je ergens last van hebt , moet je krabben" . En dat last van hebben kon alles zijn . Als je maar van andermans geslachtsdelen afblijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheren en genoeg douchen. Altijd met water schoonmaken na het plassen. Schoon blijven helpt zeker.