Waar vind ik een beroepskeuzetest die wél echte antwoorden geeft?

Toegevoegd na 28 minuten:
Ik heb zo'n beetje alle gratis versies geprobeerd. Maar deze geven een behoorlijk vaag beeld. En een betaalde is meestal best duur, dus ik wil graag van tevoren weten of het de moeite/het geld wel waard is...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke heb je al geprobeerd?

Het beste antwoord

Ik heb ooit een echte test gedaan, bij zo´n bureau bedoel ik dan he. Zo´n test gaat veel verder dan alleen je beroepskeuze. Je kan er zo een hele dag voor uittrekken en je op allerlei gebieden laten testen. Dus ook je ´talenten´ ontdekken. Ze testen dus bijvoorbeeld ook je vaardigheden. Je kan daar voor een intake heengaan en precies zeggen wat je wilt weten. JE hoeft niet op alles te worden getest en aan de hand van wat je wilt, worden de kosten berekend.
Een intake kan nooit kwaad denk ik, maar succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Maak gewoon een afspraak bij een loopbaancentrum, die nemen de test gratis af. Daar heb je wat aan en dan weet je zeker dat je 'echte' antwoorden krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die van mind at work is wel heel goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.123test.nl/

http://test.startpagina.nl/

denk dat hier heus wel wat bij zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi, zelf heb ik veel gehad aan deze site: http://www.beroepskeuzetest.info

Je vindt er en een test, en geode boeken om je voor te bereiden op je nieuwe baan

De test is eht goed, en kost slechts 12,50. Met een half uurtje heb je de uitslag