Slapen naast speakers slecht voor gezondheid?

Ik heb speakers naast mijn bed staan kan dit kwaad i.v.m. het magnetisch veld?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
Als er geen stroom op staat is er geen veld
Thecis
9 jaar geleden
De woofer van de speakers hebben vaak een permanente magneet, dus ook als er geen stroom op staat is er een magnetisch veld...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mocht dat wel zo zijn... Lijkt me het geen goed idee je telefoon bij je kruis te bewaren.... Aangezien een telefoon een aardig magnetisch veld heeft

Het beste antwoord

Nee dit kan geen enkel kwaad. De kracht van die magneet is eigenlijk maar heel klein en heeft enkel effect op ijzer. En het ijzer in je lichaam is ook nog eens opgelost dus dat is ook nog eens niet magnetisch.