Wat moet je doen als er een visgraatje in je keel blijft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedenk ook: net als wanneer je iets in je oog gekregen hebt, kan dat 'iets' inmiddels alweer weg zijn, maar kun je nog wel het gevoel hebben dat het er zit, omdat er een heel klein wondje is ontstaan. Dus probeer de tips, maar raak niet in paniek als het dan nog steeds voelt alsof het er zit.

Het beste antwoord

Een plak ontbijtkoek eten. Het graatje blijft eraan vast plakken en gaat zo je keel uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Brood eten helpt vaak wel.
In ieder geval iets eten wat kan kleven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets! heb het een keer gehad op vakantie, en heb het gewoon laten zitten, het is naar een dag of zo vanzelf weg gegaan.... het is even vervelend, maar je lichaam zorgt dus zelf voor afvoer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brood met pindakaas eten, de pindakaas plakt zo, dat het het graadje meeneemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Melk drinken wil ook nog wel eens helpen!!