Spierzalf opgedaan en nu?

Ik zat me te vervelen met een vriedin . We hebben toen spierzalf opgedaan , me hele arm en buik is nu rood en prikt onwijs wat moet ik doen om de pijn en het prinken weg te halen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Even een koude douche nemen.

Of je hebt zo'n "verwarmende" zalf gebruikt, en dan is dit precies het effect dat je zou moeten krijgen, of je bent overgevoelig voor iets in de zalf. In beide gevallen: afwachten maar, het gaat vanzelf over.

niet gaan douchen want dan gaat het nog meer branden, probeer het zoveel mogelijk uit te vegen (evt.met droge doek)en wachten tot het uit gewerkt is. Het kan volgens mij niet echt kwaad maar kan wel erg vervelend zijn

Wachten tot het over gaat en voortaan niet meer zo stom doen.... Die spierzalf doet zijn werk. Lekker heet intrekken met dieptewerking. Je hebt het bewust opgesmeerd. Is niet meer ongedaan te maken. Niet zo slim....

Alles eraf wassen met water en zeep en goed naspoelen.

Heb je een pak yoghurt in huis.? Pak wat yoghurt tussen je handen ,en smeer dit eroverheen. Dit verzacht de pijn en het jeuken.

Desinfecterende handgel! Werkt echt. Je moet wel vaak smeren want het vervliegt snel.

Je zou mentholpoeder (Kruitvat, eigenmerk) kunnen proberen. Dat koelt en verzacht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100