Wat is de juiste bureauhoogte voor een persoon van 1.75m?

-

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De lengte van je onderbenen plus de lengte van de vrijeruimte die je wilt overhouden

Antwoorden (3)

dat is afhankelijk van het soort werkzaamheden wat er aan dat bureau gedaan moeten worden ,echter dat is makkelijk zelf te meten ,je neemt de stoel waar je in wil gaan zitten ,zit met rechte rug en je elleboog in een hoek van 90 graden de juiste werkhoogte is nu 8 tot 10 cm onder de elleboog, als je nog op e3en toetsenbord gaat zitten rammen moet je de hoogte van het toetsenbord nog optellen bij de hoogte werkblad .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Jeetje! Wat staat jouw bureau laag!"

Volg de link....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je zo niet zeggen: hangt erg af van de lengte van je benen en bovenarmen.
Ga op je stoel zitten en zet deze zo hoog dat je met je voeten plat op de grond kan staan met je knieen in een hoek van 90°.
Vervolgens je armen in een hoek van 90° lten hangen (armen naast je lichaam, handen naar voren). het bureau moet nu je onderarm ondersteunen.