Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een week een traguspiercing? Mag ik hiermee gaan zwemmen?

Ik heb sinds vorige week zondag een traguspiercing. De ontsteking valt mee... En vandaag wordt het 24graden! Mag ik hier mee gaan zwemmen of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou er maar even mee wachten denk ik, zie hieronder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja hoor, ga niet teveel met je hoofd onder water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe mag je pas na 3 maanden zwemmen als je piercing net nieuw is, maar als je niet met je hoofd onderwater gaat kan je nu ook al gaan zwemmen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel slecht van de piercer dat hij/zij je jou geen uitleg heeft gegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is nog te vroeg. Het is best te wachten tot de piercing beter genezen is. Dit kan inderdaad soms tot 3 maanden duren, maar er is ook een goede kans dat het wat sneller gaat, zeker als je de piercing netjes verzorgt. Hoe zien of de piercing genezen is ? Als hij niet meer gevoelig is, als er geen roodheid meer is, als er geen korstjes zijn, als er geen vocht aan de gaatjes te zien is. In geval van twijfel best even bij je piercer langsgaan.
Mag je douchen en zo ? Ja dat wel, want het water is dan meestal veel properder dan zwembadwater.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding