Ik wil graag een tatoeage. , nou zegt de ene persoon dat het super veel pijn doet en eenakter zegt dat het geen pijn doet , ervaring hiermee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Alleen van horen zeggen: het scheelt enorm waar je de tatoeage laat zetten (huid met botjes eronder doet veel meer pijn dan huid met vlees), en hoe hoog je pijngrens is. Zelfs als het zeer doet, is de meestgehoorde kreet: wie mooi wil zijn moet pijn lijden, en als het erop staat, ben je het hele gevoel vergeten en ben je alleen nog maar trots... Succes!

Behalve het feit het lichaam op bepaalde plekken meer pijngevoelig is dan op andere plekken zijn personen ten opzichte van elkaar ook anders met pijn, de ene heeft snel pijn de andere niet. Het antwoord op je vraag is dus enkel om het persoonlijk te ervaren... Als je snel pijn hebt (bv. bij vallen of een tik krijgen, etc.) zal het waarschijnlijk pijn doen, als dat niet zo is niet ;)

Ik spreek uit ervaring hier. Het doet pijn. Op de plekken waar ik mijn tats heb ben ik vrij gespierd(bovenarm en schouderblad) En dan nog steeds deed het pijn. Maar de pijn is op een gegeven moment te verdragen. Mijn advies is niet luisteren naar anderen en gewoon doen. Begin met iets kleins(vlinder ofso) en op basis van dat kun je een volgende nemen jah nee.

Mijn moeder heeft er een op haar wenkbrouwen en ze zegt dat het geen pijn deed!

De pijn van die tattoo-naald verschild bij mensen, (ook dacht ik qua huidtype) Het is kennelijk iets dat je zelf dan moet voelen (als je die tattoo zet) Dan kun je beoordelen: Het deed geen pijn, Of wel.. Succes..

op zich zijn tatouages best mooi, maar heb ook gezien hoe een tatouage eruit ziet bij een persoon die 70 jaar en ouder zijn lang zo mooi niet meer als toen ze hem in hun jongere jaren hebben laten zetten, sterker nog het ziet er zelfs lelijk uit, omdat het helemaal uit zijn originele staat is( net als alles natuurlijk op die leeftijd) maar om het bij de tatouage te houden word die erg lelijk omdat de huid ook slapper word en dergelijke, dat heeft mij er in ieder geval van weerhouden om er een te nemen. Toegevoegd na 2 minuten: en pijn is nogal persoonlijk, ieder heeft een andere pijngrens. wat bij de een pijn doet hoeft bij de ander geen of weinig pijngevoel te ontlokken. het is zoals jij die pijn ervaart.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100