Ik wil graag een tatoeage. , nou zegt de ene persoon dat het super veel pijn doet en eenakter zegt dat het geen pijn doet , ervaring hiermee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (14)

Alleen van horen zeggen: het scheelt enorm waar je de tatoeage laat zetten (huid met botjes eronder doet veel meer pijn dan huid met vlees), en hoe hoog je pijngrens is.

Zelfs als het zeer doet, is de meestgehoorde kreet: wie mooi wil zijn moet pijn lijden, en als het erop staat, ben je het hele gevoel vergeten en ben je alleen nog maar trots...

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve het feit het lichaam op bepaalde plekken meer pijngevoelig is dan op andere plekken zijn personen ten opzichte van elkaar ook anders met pijn, de ene heeft snel pijn de andere niet.

Het antwoord op je vraag is dus enkel om het persoonlijk te ervaren... Als je snel pijn hebt (bv. bij vallen of een tik krijgen, etc.) zal het waarschijnlijk pijn doen, als dat niet zo is niet ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in je zij en binnenkant van je onderarm schijnt nogal gevoelig te zijn.
hoe dunner de huid, hoe gevoeliger het is.

mijn plakplaatje zit vrij hoog aan de binnenkant van het schouderblad. voelde de lijntjes wel (niet echt erg pijnlijk) en dacht dat die man daarna met een stift aan het inkleuren was. de huid was dus verdoofd.

waar ik werkte zat een tattoo shop een paar panden verderop. heb nog nooit iemand horen gillen, huilen of van slag naar buiten zien komen. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, de lijntjes voel je even, maar daarna is het helemaal verdoofd, het inkleuren voel je niks meer van.
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd, maar je kan er natuurlijk altijd een stoer indianen verhaal van maken, want dát is wel zo boeiend (NOT!!!!) :)
Ik spreek uit ervaring hier. Het doet pijn. Op de plekken waar ik mijn tats heb ben ik vrij gespierd(bovenarm en schouderblad) En dan nog steeds deed het pijn. Maar de pijn is op een gegeven moment te verdragen. Mijn advies is niet luisteren naar anderen en gewoon doen. Begin met iets kleins(vlinder ofso) en op basis van dat kun je een volgende nemen jah nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder heeft er een op haar wenkbrouwen en ze zegt dat het geen pijn deed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond het voelen 'alsof iemand met de punt van een passer in je arm
Krast' zo'n stompe punt. Lekker is anders, maar het is wel vol te houden. Bij mij ging mijn suikerspiegel in rap tempo naar beneden, waardoor ik flauw werd. Misschien kun je druivensuiker meenemen voor het geval dat. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist hele goede tip, druivensuiker, dextro snoepjes.
Ik werd er ook onwel van, toen gaven ze mij een dextro, toen was het over.
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
shoot, ik hoor dat ik een snoepje heb gemist?
:O/
De pijn van die tattoo-naald verschild bij mensen, (ook dacht ik qua huidtype)
Het is kennelijk iets dat je zelf dan moet voelen (als je die tattoo zet)
Dan kun je beoordelen:
Het deed geen pijn,
Of wel..

Succes..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een tattoeage op mn rechter onderarm, en ik vond de pijn wel meevallen. Het voelt een beetje alsof je steeds geknepen word met je nagels. Verder houd het mij er niet van om nog een tattoeage te nemen. Binnenkort op mn linker zij..

Om de pijn zou ik het niet laten iig!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op zich zijn tatouages best mooi, maar heb ook gezien hoe een tatouage eruit ziet bij een persoon die 70 jaar en ouder zijn lang zo mooi niet meer als toen ze hem in hun jongere jaren hebben laten zetten, sterker nog het ziet er zelfs lelijk uit, omdat het helemaal uit zijn originele staat is( net als alles natuurlijk op die leeftijd) maar om het bij de tatouage te houden word die erg lelijk omdat de huid ook slapper word en dergelijke, dat heeft mij er in ieder geval van weerhouden om er een te nemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
en pijn is nogal persoonlijk, ieder heeft een andere pijngrens. wat bij de een pijn doet hoeft bij de ander geen of weinig pijngevoel te ontlokken. het is zoals jij die pijn ervaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er 1 op mijn pols, die deed echt geen pijn. Het ligt ook aan de omvang; met een kleintje zijn ze zo klaar en denk je echt; was dit het nou?? Inkleuren scheelt ook, doet meer pijn dan alleen lijntjes trekken. Na afloop heb ook geen pijn gehad. Gaatjes in je oren laten prikken vond ik pijnlijker, ook naderhand!

Ps: als je écht heel graag een stoere tattoo wilt, laat je je toch niet tegenhouden door een paar prikjes...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja gaatjes laten schieten in je oren doet meer pijn inderdaad, en ook langer.
Als je het wil moet je je toch niet denken over of het pijn doet, gewoon doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er een op mijn schouderblad.
Voor mij was het, (pijn is een groot woord), ik werd er alleen een beetje duizelig en onwel van bij de lijntjes zetten, toen hebben ze een pauze ingelast, en mij een dextro gegeven, en toen ging het beter, toen zijn ze weer verder gegaan.
Het inkleuren voel je niks meer van, op een gegeven moment is de huid helemaal verdoofd.
Maar dat was bij mij het geval, weet niet of het bij jou ook zo gaat.
Ieder mens in anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
de een heeft een hogere pijngrens dan de ander. ik zelf heb er 4 en nee het deed geen zeer, prettig is anders natuurlijk.
mar als jij om een klein wondje al piept bij wijze van is het geen goed idee voor jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet iedereen heeft dezelfde pijngrenzen. Maar een tattoo laten zetten is in principe hetzelfde als een helehoop spuitjes ineenkeer op de zelfde plaats (maar dan heel snel)

Succes ermee.

Toegevoegd na 1 minuut:
ook de plaats van de tattoo verschilt van pijn