Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Ik geloof het wel gewoon proberen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat mag wel. Zover ik weet moet je daar minimaal 12 voor zijn. Bij een drogist kun je ze ook halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet eerst bij je Huisarts informeren? Als 'medicijn' zijn ze 'gratis'. Via een allergie test kunnen ze je wellicht beter helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het jou pillen op recept zijn is er geen probleem hoor je moet altijd je verzekeringspasje meenemen omdat ze daar naar kunnen vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Medicijnen worden niet meegegeven aan kinderen onder de 12 jaar oud.
Minderjarigen van 12 t/m 15 jaar: de wet bepaalt dat de apotheek de ouders én de minderjarige informatie verstrekt over de medicijnen en het medicijngebruik.

Wanneer jij op de hoogte bent van hoe je die hooikoortspillen moet gebruiken, dan kan je ze dus zonder bezwaar zelf bij de apotheek ophalen.
(Lees meer...)
Amadea
14 jaar geleden
Je kan het beter aan je doktor vragen. Maar inpresipe kan het wel...

Ik citeer van de website :
''Hooikoortsklachten ontstaan pas nadat men enkele seizoenen stuifmeel heeft ingeademd. Veel mensen krijgen hooikoorts tussen het 15e en 25e jaar. Er zijn echter uitzonderingen.''
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing