Hoe kun je tranen tegenhouden als je een zielige film kijkt?

deze week ga ik op school star wars episode 3 kijken. Ik ben een super grote star wars fan, en moet altijd huilen van deze film. (mensen die de film al gezien hebben zullen ongetwijfeld begrijpen wat ik bedoel) Ik heb hem bij elkaar misschien al 7 keer gezien, maar ik blijf huilen op die 3 momenten. (order 66, anakin en obi wan op het einde van de film, muziek aan het einde van de film,(na de transformatie) Ik wil niet afgaan voor de klas, dus hoe kan ik dat het beste aanpakken als ik tranen op voel komen? wegkijken lukt niet, want de muziek is ook zo emotioneel dan..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je weet dus de precieze momenten: wegkijken EN je oren dicht houden!!! Dan hoor je de muziek ook niet. Doe dat op tijd, want vaak begint de muziek eerder dan "de" momenten. Ik snap, dat je niet wilt afgaan, maar aan de andere kant: waarom afgaan? Je toont je emotie, wat is daar eigenlijk zo erg aan? Kijk es om je heen (met je vingers in je oren): misschien zitten er wel meer te snotteren!! ;-)

Doe je oren dicht, want je weet wanneer het komt. Als je een horror film zonder geluid kijkt, is het een stuk minder eng. Saai eigenlijk. Met zielige stukjes hetzelfde!

Dan moet je gewoon inzien dat het maar een film is en dat het geen zin heeft om te huilen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100