Kan iemand bewijzen dat hij Pfeiffer gehad heeft?

Iemand zegt tegen mij dat hij dat vroeger had.
Ik geloof er alleen niet veel van.
Waarom niet dat maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (7)

Ja, het virus blijft aantoonbaar in het bloed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat weet ik niet.maar als je dat hebt gehad.
is hij altijd moe geweest.misschien aantoonbaar.
waarom zou je zoiets niet geloven dan?kdan iedereen overkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt bloed laten prikken daar kunnen ze het aan zien. Deze ziekte is in verschillende maten. Je kunt het heftig gehad hebben maar ook heel licht en dan kun je er zelfs een jaar later pas achter komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het blijft idd in het bloed ofwel DNA zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook dezelfde ziekte gehad.. dit valt enkel te bewijzen via bloedonderzoek... maar waarom iemand niet op z'n woord geloven? Voor mij is het een jaar geleden nu, en ik ben terug fit en alert. Vorig jaar daarentegen kon ik geen vijf minuten inspanning leveren, of ik was doodop. alleen merk ik nu nog steeds dat m'n stamina niet optimaal is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
ja, het blijft altijd in je bloed aanwijsbaar. Veel kinderen hebben als ze klein zijn al een keer pfeiffer gehad, meestal in de vorm van een griep of iets dergelijks. Dan heeft het kind dus een antistof voor pfeiffer in zijn/haar bloed en kun je het niet meer krijgen. Hier over zijn de meningen echter verdeeld, de huisarts zegt dat het absoluut niet een tweede keer voor kan komen maar sommige zeggen weer van wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wint diegene er mee om dat te zeggen?

Ik heb ook een maatje die je met een korrel zout moet nemen maar niet altijd. Het lijkt me juist wel dat het waarom uitmaakt voor je anders had je de vraag hier niet gesteld. Wellicht is het net zo iemand als die ik ken en twijfel je daardoor bij alles wat diegene zegt. Maar ik heb altijd zoiets van, je hebt jezelf ermee als je liegt.

Als iemand zegt dat hij/zij de lotto heeft gewonnen. Ja dat is toch hardstikke tof zeg ik dan. Of het waar is kan me geen hol schelen, ik verlies niets met die informatie.
Al moet ik wel zeggen dat ik het leuk vind als ie iets zegt waar ik toevallig verstand van heb, dan ga ik enthousiast meedoen totdat ie vastloopt, als ie liegt tenminste.

Maak je niet druk joh en laat iedereen in zijn/haar "verzonnen" waarde.