wat zijn de beste anabole op het moment om spiermassa te winnen..met de minste bijwerkingen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Kimath
13 jaar geleden
Dat spul is super slecht voor je, en je spieren gaan er raar uitzien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is goed bedoeld van je maar is niet mijn vraag((--;

Het beste antwoord

Neveneffecten die veroorzaakt worden door anabolen zijn van androgene ofwel estrogene oorsprong. De winst die veroorzaakt wordt door anabolen komt van de activatie van androgene en estrogene receptors* (*de 'sleutelgaten' aan o.a. spieren die de eiwitsynthese kunnen beïnvloeden). In essentie betekend dat, dat wanneer je de neveneffecten verminderd, je ook de winst verminderd. Dus je moet weten wat je wilt, goede winst of een veilige kuur. Elke anabole steroide heeft een risico van neveneffecten, er is geen veilige steroide en er is geen enkele veiligste anabole steroide.

op deze site staan meer vragen en antwoorden over anabole steroïden http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabole-androgene-steroiden-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/

En op deze site de verschillende soorten anabole en de eigenschappen erbij zoals per middel de spierkracht de spiermassa winst, de neveneffecten kans enz http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anabole_Stero%C3%AFden_Eigenschappen Ik denk dat deze site precies is wat je zoekt. Per middel de werking en de risico's omschreven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank u