Weet iemand hoe je met anderen kunt chatten die je niet kent?

vrienden maken online

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

typ "chatboxen" in op je zoekmachine en een wereld zal voor je open gaan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n 10 jaar geleden deed ik dat regelmatig via ICQ. Dat bestaat nog steeds trouwens, maar weinig mensen gebruiken dat nog. Met MSN messenger kan het niet volgens mij.
Tegenwoordig heb je de chatboxen die al genoemd zijn. Of anders via een Virtual Community als Second Life of iets dergelijks...

Toegevoegd na 1 minuut:
o ja, via www.omegle.com kan het ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Haha, dat Omegle is leuk! Ik denk dat ik wat minder hier zit daardoor:) Dank voor de tip.
Doet me denken aan de tijd dat ik als kind willekeurige nummers draaide op de telefoon!
Ik zou voor omegle gaan, zeer leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je start Internet op, zoekt een chatprogramma op, gaat een room binnen en klikt op een naam ;-)