Wat kun je doen bij dun haar?

Ik heb al een aantal jaar er last van dat mijn haar dunner word en grotere inhammen krijg vanaf mijn voorhoofd gezien. Wat kun je hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er bestaat een geneesmiddel dat haar uitval ( en dus een terugtrekkende haargrens) tegen gaat. U krijgt er dus geen reeds verdwenen haar mee terug. Uw huisarts kan er meer over vertellen. ( is lichte dosering van middel dat prostaatvergroting tegengaat en een positief effect op het haar blijkt te hebben).
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het accepteren of haar inplantatie doen
ronron1212
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
accepteren is een van de beste opties. vroeg of laat moet dat namelijk toch. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat als je het niet accepteert?
Inhammen en haar uitval is genetisch bepaald. Kijk eens naar deze site vele tips om het te beperken.

inhammen.blogspot.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen nagaan of je vitamine D op peil is maar gezien het beeld dat je schetst denk ik dat je het slachtoffer bent van een pact tussen erfelijke factoren en je testosteron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan eens proberen om een voedingssupplement te slikken:
Kerastase Nutrients: Densitive zou heel efficient zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Priorin is ook een middel tegen haaruitval.
Misschien helpt het allemaal niet, maar berusten kan je daarna nog altijd...