Wat kun je doen bij dun haar?

Ik heb al een aantal jaar er last van dat mijn haar dunner word en grotere inhammen krijg vanaf mijn voorhoofd gezien. Wat kun je hier aan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er bestaat een geneesmiddel dat haar uitval ( en dus een terugtrekkende haargrens) tegen gaat. U krijgt er dus geen reeds verdwenen haar mee terug. Uw huisarts kan er meer over vertellen. ( is lichte dosering van middel dat prostaatvergroting tegengaat en een positief effect op het haar blijkt te hebben).

Het accepteren of haar inplantatie doen

Inhammen en haar uitval is genetisch bepaald. Kijk eens naar deze site vele tips om het te beperken. inhammen.blogspot.com

Je zou kunnen nagaan of je vitamine D op peil is maar gezien het beeld dat je schetst denk ik dat je het slachtoffer bent van een pact tussen erfelijke factoren en je testosteron.

Je kan eens proberen om een voedingssupplement te slikken: Kerastase Nutrients: Densitive zou heel efficient zijn. Toegevoegd na 3 minuten: Priorin is ook een middel tegen haaruitval. Misschien helpt het allemaal niet, maar berusten kan je daarna nog altijd...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100