Truffels bewaren buiten koelkast.

Maakt het uit als ik m'n truffels buiten de koelkast bewaar tot vanavod 12uur? Ze zijn nog vacuum verpakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
bamibal
13 jaar geleden
Bedoel je de paddestoelen, of de chocolaatjes?

Antwoorden (2)

Ik zou ze even in de koelkast zetten en ze er rond 8 uur of ongeveer weer uithalen (als die mogelijkheid er is dan)
Het is nu best warm buiten kunnen ze best zacht van worden!
En dat is natuurlijk zonde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem aan dat het hier niet over chocolade truffels gaat gezien je vorige vraag.. Je kan ze best tot vanavond buiten bewaren, maar zet ze dan het liefst op een zo koud mogelijke en donkere plaats ;)