Hoe lang blijf ik last houden van een allergische reactie van medicatie?

Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst het medicijn cisordinol ingenomen en daar een heftige allergische reactie op gekregen ( kaakkramp, keelkramp, blikkramp, braken, uitslag in mond en op handen, gezwollen tong).

Ik ben nadat ik klachten kreeg uiteraard gestopt met het gebruik van cisordinol

Na behandeling met akineton en nozinan zijn de ergste klachten weg maar blijf ik last houden van continue tremors in handen, benen en hoofd.

Hoe lang kan en zal ik hier nog last van blijven houden?
Kunnen de klachten ook blijvend zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

ik neem aan dat je niet alleen gestopt bent maar ook even naar de huisarts of eerste hulp bent gegaan?

onze zoon had een allergische reactie op antibiotica. het is nu anderhalve week geleden dat hij het goedje heeft ingenomen en de vlekken/bultjes zijn nog steeds niet helemaal weg. hij heeft alleen geen last meer van pijn en/of jeuk, dat was binnen een paar dagen wel verdwenen.

als je twijfelt: raadpleeg je arts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uw behandelend arts, specialist en de arts/apotheker
kunnen u het beste informeren..