Wat is het zwaarste in je lichaam?

naar aanleiding hoe zwaar je wijsvinger is.. vroeg ik me af, wat is nou het allerzwaarst?

Dus stel, je snijd iemand in stukjes en weegt alles (lekker luguber :p) wat is dan het zwaarst?
het schouderblad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.9K
bamibal
13 jaar geleden
Mijn geslachtsdeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal vindt zichzelf een enorme eh...?

Het beste antwoord

De huid is het zwaarst en daarna komen je darmen en vervolgens het dijbeen (bot).

Toegevoegd na 2 minuten:
Het zwaarste (en grootste) orgáán van het menselijk lichaan - op de huid na - is de lever. De lever weegt ca. 1500 gram. Dat maakt de lever niet alleen het grootste maar ook het zwaarste inwendige orgaan in het lichaam. Het zwaarste bot is de dijbeen: het dijbeen ('femur') is het langste, grootste en sterkste bot van het menselijk lichaam. Het vormt het deel van het been dat loopt van de knie tot de heup.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij kinderen is dat hun hoofd, en bij volwassenen zijn het de heupen.
Amadea
13 jaar geleden
De huis is het allerzwaarste maar dat zit ook om heel je lichaam gevolgt door je lever. die weegt rond de 1,5kilogram
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het bloed is het zwaarst in je lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lever zit er ook niet meer in als je het eruit snijd...