kan een hersenvlies wat geraakt is gehecht met een spier uit de rug, naar een jaar druk te hebben gehad weer open gaan. voel weer de druk en duizeling

Na de tweede herniaoperatie is door het vele littekenweefsel mijn hersenvlies geraakt, En wilde maar niet dichten. Ze hebben er nepvlies opgelijmd ze hebben bloodpatch ingespoten, ze hebben een spiertje uit mijn rug erop genaaid en 2 x een drain ingebracht. In totaal is het 5 keer weer open geklapt. Ik heb daar 38 dagen thuis en plat in het ziekenhuis voor gelegen, liep hersenvliesontsteking op doordat er bacterién via de herniawond naar binnen kropen. Eindelijk naar 38 dagen mocht ik naar huis, en was het dicht volgens de artsen. Al die tijd tot nu toe heb ik niet op mijn rug kunnen slapen, en dat is al een jaar geleden. Ik voelde dan een druk van mijn onderrug naar mijn hoofd toe, moeilijk uit te leggen. Tot 3 dagen geleden ik s'morgens wakker werd op mijn rug, en ik heel dol en duizelig was, en weer vocht van binnen voelde lopen naar mijn bil toe. De druk die ik al die tijd heb gevoeld is anders. Zou het kunnen dat er een zakje (ciste) heeft gezeten met hersenvocht wat open is geklapt en de druk veroorzaakte, of is het hersenvlies weer minimaal open gegaan. Heb heel de dag een duizelig gevoel nu en ik voel een pisstraaltje aan de binnenkant van mijn huid.
Ik krijg 6 april pas een MRIscan en een Hersenscan om te kijken wat er niet goed zit in mijn rug, en in mijn hoofd te kijken of er niks verkeerd is omdat ik vergeetachtig en namen van woorden niet ken. Mijn vraag is dus kun je zo blijven lopen tot 6 april, en zijn er risico's of iets waar ik op moet letten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Neem direct contact op met je huisarts en bespreek dit met hem. Jij maakt je ongerust en terecht na alles wat er aan vooraf is gegaan.
Je huisarts kan dan voor jou op hele korte termijn een afspraak maken met de neuroloog.
Ik zou niet zo blijven lopen tot 6 april. Dat duurt nog veel te lang om in deze onzekerheid te blijven.
Het mag duidelijk zijn dat er iets niet goed zit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nogal heftig! Lijkt me akelig om af te wachten, neem contact op met je ziektekostenverzekering, leg het verhaal uit en vraag of ze je een snellere afspraak kunnen regelen bij een ander ziekenhuis. Is vaak mogelijk. Als je aan de grens woont kun je in Duitsland zelfs vaak veel sneller aan de beurt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon naar de eerste hulp gaan als je het niet vertrouwd. Daar moeten ze je helpen en mogen ze je niet zomaar naar huis sturen. Dan heb je toch het snelste een antwoord op je vraag of dat kan.