Wat kan een man doen aan kleine blaasjes onder zijn voet?

13 jaar geleden
1.2K
Pieter2011
13 jaar geleden
Dat heb ik ook af en toe. Het ziet eruit als hele kleine blaartjes. Na verloop van tijd krijgen ze (bij mij) een donkere kleur, waarna het een soort korstje wordt dat vanzelf weer verdwijnt. Ik denk dat het komt door de wrijving van je voet met je sokken.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je een voetschimmel hebt opgelopen.
Hiervoor heb je wel een middeltje van je huisarts nodig.
Ook moet je elke dag schone katoenen sokken aan.
Ander materiaal zorgt er alleen maar voor dat je meer gaat zweten en dat zou in dit geval dus helemaal niet goed.
Zorg ervoor, dat je nergens op blote voeten loopt, zodat je anderen niet besmet.
Zo zou je het waarschijnlijk ook opgelopen kunnen hebben.

Sterkte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien komt het door je schoenen,probeer eens van die zachte gelmatjes in je schoenen te leggen misschien word het minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed dat het zweetbultjes zijn je hebt er in de zomer zeker meer last van dan in de winter.?
Tip: Wissel overdag een keer van sokken en loop vaker zonder schoenen/op blote voeten/slippers.