Vieze witte afscheiding in mijn onderbroek, hoe komt dat, en wat kan ik eraan doen?

De vraag zegt het al!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is heel normaal dat je afscheiding hebt, dat heeft vrijwel elk meisje. Helaas is er niets aan te doen, alleen elke dag goed wassen met water zodat je nare geurtjes voorkomt :)

Als je een vrouw bent: dit is heel natuurlijk (zie bron). Je kunt inlegkruisjes gebruiken.

Bronnen:
http://www.consumed.nl/ziekten/4874/Vagina...

Als je nog niet ongesteld bent geweest, dan is dit vaak een voorbode. Het is een afscheiding die een jaar tot een paar maanden voor je eerste menstruatie ontstaat. Ben je al wel langer ongesteld, dan kan dit witte vloed zijn. Witte vloed wordt ook wel vaginale afscheiding genoemd. Vaginale afscheiding is een heel normaal verschijnsel. De vagina scheidt slijm af om ziektekiemen buiten te houden. Het slijm heeft dus een reinigende functie voor de vagina. De kleur is niet noodzakelijk wit, maar kan ook gelig of bruinig zijn, dikwijls ook afhankelijk van de tijd van de maand. Wanneer is de afscheiding abnormaal? In een gezonde vagina leven veel onschadelijke bacteriën en schimmels die zorgen voor een bepaalde zuurgraad die het ontstaan van een infectie voorkomt. In sommige gevallen, bijvoorbeeld bij een verminderde weerstand, kunnen deze bacteriën of schimmels uitgroeien tot een infectie. Vaak zie je bij zo’n infectie veranderingen aan de vaginale afscheiding.

Misschien is 'Bourjois - in alle intimiteit' iets voor jou? Op het flesje staat: Deze douchegel met witte waterlelie extract is zo zacht dat hij ook geschikt is voor de intieme verzorging. De ultra zachte formule respecteert het natuurlijk evenwicht van de intieme zone en beschermt de huid tegen schadelijke invloeden van buitenaf. Dompel je lichaam onder in een aangenaam en fris gevoel…je dagelijkse verzorging onder de douche. Het ruikt heerlijk en staat leuk in je douche! Beter dan zo'n lactacyd flesje :P

wat loenie zegt klopt helemaal! je kan niet veel eraan doen.. maar je kan door gebruik van lactacyd femina(is een zeepvrije wasemulsie voor een dagelijkse intiemverzorging) het wel verminderen (zo komt het bij mij over, het geeft me een schoon gevoel ook).. het helpt de natuurlijke balans van de vagina te behouden Toegevoegd na 2 minuten: en natuurlijk door gebruik van inlegkruisjes voel je je nog schoner ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100