mijn vriendin heeft 2 verzorgpaarden en ik vind het leuk om mee te gaan

En om te leren rijden op haar paardjes en te helpen met het (opvoeden) van de paardjes, ik ben een jongeman en vraag mij af of dit raar is om dit als jongen leuk te vinden?? Mijn vriendin vind het super leuk trouwens

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat is daar nou raar aan!! Het is goed om een hobbie te hebben, je kunt je ei erin kwijt, paarden zijn juist hele goede dieren om je lekker in te ontspannen. Ik denk dat er heel wat meiden zijn die zo een vriendje willen hebben :D

Anke van Grunsven heeft heel wat manlijke collega's. Paarden zijn niet voorbehouden aan dames.

Leuk joh!! Helemaal niet raar hoor! Juist fantastisch om dat samen met je vriendin te doen. Er zijn weliswaar veel meer meisjes dan jongens die in de tienerleeftijd een verzorgpaard hebben, maar daar zou ik me helemaal niets van aan trekken. Er zijn trouwens niet alleen vrouwen die paardrijden, maar er zijn ook veel mannelijke ruiters. Veel plezier en geluk samen!

heel vroeger was paardrijden alleen voor mannen, denk aan de cowboys in het wilde westen. het wordt tijd dat we dat weer terugpikken van de vrouwen :) nee geintje, maar paardrijden is dus ook wel stoer ergens.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100