Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn vriendin heeft 2 verzorgpaarden en ik vind het leuk om mee te gaan

En om te leren rijden op haar paardjes en te helpen met het (opvoeden) van de paardjes, ik ben een jongeman en vraag mij af of dit raar is om dit als jongen leuk te vinden?? Mijn vriendin vind het super leuk trouwens

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
536

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat is daar nou raar aan!! Het is goed om een hobbie te hebben, je kunt je ei erin kwijt, paarden zijn juist hele goede dieren om je lekker in te ontspannen. Ik denk dat er heel wat meiden zijn die zo een vriendje willen hebben :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Anke van Grunsven heeft heel wat manlijke collega's. Paarden zijn niet voorbehouden aan dames.
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
De homo's die ik ken, rijden absoluut geen paard. De paardrijders die ik ken zijn absoluut geen homo.
Heb je daar iets aan?;)
Leuk joh!! Helemaal niet raar hoor! Juist fantastisch om dat samen met je vriendin te doen.
Er zijn weliswaar veel meer meisjes dan jongens die in de tienerleeftijd een verzorgpaard hebben, maar daar zou ik me helemaal niets van aan trekken.
Er zijn trouwens niet alleen vrouwen die paardrijden, maar er zijn ook veel mannelijke ruiters.
Veel plezier en geluk samen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel vroeger was paardrijden alleen voor mannen, denk aan de cowboys in het wilde westen.
het wordt tijd dat we dat weer terugpikken van de vrouwen :)
nee geintje, maar paardrijden is dus ook wel stoer ergens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En zo is het . Een +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding