Hoe wordt je zo snel mogelijk nuchter van een joint?

Ik moet om 6 uur sporten, zumba en ik heb een half uur geleden een halve joint gerookt.

Ik voel me stoned en moe hoe wordt ik zo snel mogelijk nuchter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Amadea
13 jaar geleden
Te laat! Dat had je van te voren moeten bedenken en dat dus niet moeten doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja daar heb je gelijk in maar daar heb ik nu niks aan we doen allemaal wel eens domme dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm ik heb juist de tegen over gestelde vraag :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe wordt ik zo snel mogelijk stoned om de zumbales te overleven waar mijn vriendin me mee naartoe sleurt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en, hoe is het nu met je? Helemaal aan het stuiteren?

Het beste antwoord

1. intensief bewegen
2. bakkie pleuâ, koffie.
3. warme douche
4. flinke guts koud water in je gezicht et voila.

niet achter een beeldscherm gaan zitten, daar word je helemaal verrot van.

Suiker is naar mijn idee een fabeltje, want dan begint juist de dip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Goede wandeling in de frisse lucht wil nog wel eens een beetje helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets eten en/of drinken met veel suiker erin, dan een lekkere douche, en dan zou het weer moeten lukken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aaahhh die douche dat maakt t em echt. heer-lijk.
Blikje energiedrank.. Suikers helpen je om van je Stonedheid af te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vitamine C :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he???