Ik krijg al last van baardharen (toelichting)

Ik ben 14 en scheer Al elke dag. Nou ben ik thuis en kan ik alweer zwartje haartjes zien. Het is erg vervelend omdat ik nog zo jong ben. Heeft iemand tips om te doen in deze situatie???p

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Toch maar elke dag scheren. Ikzelf ben een erge voorstander van kleine baardjes of ringbaardjes. Je kan het dus ook accepteren dat je vele baardgroei hebt en er iets vets van maken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Aan je profielfoto te zien ben je een meisje. Ik zou contact opnemen met je huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/zoek-bijbaantje-helpen.151010 ze is een jongen
Amadea
13 jaar geleden
Hij is een jongen. Op mijn eerdere reactie aan hem dat hij dan beter een mannelijke profielfoto zou kunnen nemen reageerde hij nogal opstandig. Tja, dan kan je dit soort antwoorden verwachten. Eigen schuld, vind ik.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Humor :) +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@kown dank! Ik vond mezelf ook erg grappig! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Puberjongens hebben altijd een in hun ogen mooie vrouw als avatar. Dat zie je vrijwel overal. Is de leeftijd, waait wel over.
aan je naam te zien ben je een jongen, niets aan te doen maar baarden zijn vet dus laten zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja, er is weinig aan te doen. Wat je wel kunt doen is eventueel laten harsen of je baard in bijv. vakanties of als je ziek bent laten staan want als je jezelf scheerd komt het haar alleen maar sneller terug. Harsen, wachten of laten zitten dus ;).
Ps. Wie is dat meisje? Je vriendin? En wat is haar hele naam?:-$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
( ik denk namelijk dat ik haar ken, dus mag ik haar naam? )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je haar sneller terug komt als je het scheert is een broodje aap. Niet waar dus.