Alli, wie heeft dit al gebruikt?

En wat zijn de kosten én niet te vergeten de resultaten. Zijn er ook bijwerkingen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik gebruik het via de huisarts en het kost 80 euro voor 30 capsules.. werkt wel maar langzaam en je moet streng zijn in vet-arm eten..bijwerkingen zijn winderigheid maar verder heb ik nergens last van.. ik sta wel onder controle maar dat is omdat ik dat zelf wil...Verder beweeg ik veel meer dan eerst en vooral van hardlopen en fietsen val ik ik sneller af..( om meteen je eerdere vraag te beantwoorden!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...maar je moet wel streng zijn in vet-arm eten. Ja, dat vermoedde ik al.....

Andere antwoorden (3)

Bijwerkingen. Tja.

"Iedereen lijkt enthousiast te zijn over de nieuwste effectieve afslankpil Alli. Het middel werkt inderdaad, maar is voor bepaalde groepen mensen levensgevaarlijk!"

Dus, lees even de link.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
what happend met de kat btw..?;-)
AWM
14 jaar geleden
Huh? Kat?
Ik heb het niet gebruikt en zal daar ook geen moment over piekeren. Het klinkt in eerste instantie als Xenical, dat een aantal jaren terug erg populair was, maar waar je nu - terecht- niks meer van hoort.

Net zoals bij ALLE afslankprodukten zal de werking ongetwijfeld berusten op hetzelfde principe waarop ALLE werkzame dieten dat doen : minder eten. Je portemonnee zal er flink van afvallen, wat een goede motivatie kan zijn om nu dan toch maar een keer dat gebakje / die chips te laten staan, maar definitief verandert er natuurlijk niks.

Als er ECHT een stof was waar dikke mensen ECHT van af zouden vallen, kregen we dat gratis verstrekt door het ziekenfonds - die er naar eigen zeggen erg veel belang bij heeft dat niemand te dik is - of zat het in de patat, bij wijze van spreken. Hier probeert gewoon weer iemand over jouw rug, door misbruik te maken van jouw ellende en jouw problemen, door je de valse hoop te geven dat het je echt gaat helpen / lukken deze keer een hele hoop geld te verdienen. Gun het ze niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 Collega's van me gebruiken het. Het is duur en ze zijn beide erg aan de diarree geweest. Vooral de eerste week. Tot nu toe (ongeveer een maand gebruik) merken ze allebei niet veel. Daarentegen vertelde een vriendin dat zij met de pillen in 1 week 1.5 kg was afgevallen. Het verschilt dus echt per persoon.