Wat moet je doen als je in bed ligt en alles draait om je heen, en je hebt daarvoor bier gedronken met vrienden?

hoe kan je het laten stoppen? ik heb het nu 2 x gehad, en het is niet fijn.. alles gaat draaien, ik kan mijn beeld niet fixeren ergens op en voel me kotsmisselijk hierdoor.. wat kan je hieraandoen, op zo'n moment? Ik begrijp dat het beter is van te voren minder te drinken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat heet een alcoholvergiftiging ! En is heel vervelend, soms helpt zoete dingen eten, of een banaan. Zo veel mogelijk water drinken, dan plas je de gifstoffen er weer uit. Ga je weer drinken, drink dan van te voren veel water en eet voldoende. En, weet het moment van stoppen, zo niet, mag je weer een paar uurtjes in de molen zitten/ liggen.

Het komt door de drank, dus als je hier niet tegenkan moet je minder drinken. Dat is het enige wat je er aan kan doen. Je kunt natuurlijk ook een vinger in je keel steken en overgeven, dan wordt het minder.

Je bent dronken...veel water drinken kan helpen

Sorry hoor je mag heus wel drinken maar niet zoveel veel water drinken helpt ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Drink niet te veel anders word je dronken!!

1 been op de grond zetten helpt bij mij vaak, ook het licht even aanlaten kan goed helpen, en zoals al gezegd, genoeg water drinken (niet te veel, anders komt het er zo weer uit)

Op het moment zelf kan je het beste opstaan en wakker blijven. Ga TV kijken of computeren om je aandacht af te leiden. Om het te voorkomen: minder drinken!!!!

Nou dronken is een groot woord maar je hebt dan wel genoeg gehad, maar een tijdschrift onder je hoofd leggen wil ook wel eens helpen of neem een douche ook al is dat niet echt iets waar je zin aan hebt naar het uitgaan als je geen gedraai in bed wil moet je dat maar eens proberen!

Drink voortaan met je familie ipv je vrinden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100