wat heb je nodig om iemand aan te klagen voor bedreigen, en hoe doe je dat?

Een meid vind dat ik haar gebruikt heb ( wat volgens mij niet het geval is ) en nu dreigt ze met van alles en nog wat. Ik zou haar graag aanklagen voor bedreiging ( ik weet niet eens hoe het heet dus ik zeg het zoals het is ) om te zorgen dat ze me niets flikt.

bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is 'van alles en nog wat'?

Antwoorden (4)

Je heb bewijzen nodig..!Dat zij jou bedreigt bijvoorbeeld via smsjes mail noem maar op.Het ligt er ook aan wat voor bedreiging het is want mensen kunne om de gekste dingen zich al bedreigt voelen.Volgens mij is dit een vorm van een stalkster.. proberen jou bang te maken.Ik kan je vertellen de politie doet hier weinig aan..!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel de politie op. Zij kunnen je hierin vast goed advies geven. Als je (nog) geen aangifte wilt doen, kun je wel alvast een melding maken. Dan is het in ieder geval bekend bij de politie mochten zich verdere problemen voordoen dan weten ze hiet alvast van. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan de situatie die is voorgevallen.
Wanneer vrouwen zich emotioneel tot een man aangetrokken voelen, maar dat voor de man niet wederzijds is en er komt seksueel contact voor. Kan dat voor een vrouw erg verwarrend zijn. (kan overigens net zo goed andersom, maar in dit geval is het zo denk ik)
Een vrouw kan zich dan gebruikt voelen, alleen is een verschil tussen gebruikt voelen en misbruikt zijn.
Ik weet niet waar zij jou allemaal mee bedreigd?
Maar iemand aanklagen voor bedreiging is toch wel heel wat.
Is het de moeite om daar een aanklacht voor te maken?
Daar komt een heleboel bij kijken en het maakt het probleem waarschijnlijk alleen maar groter.
Probeer het samen op te lossen als 2 redelijke mensen.k
Praat met elkaar en wees duidelijk. Laat haar het uitleggen, en leg het zelf ook zo goed mogelijk uit.
Komen jullie toch niet verder hiermee?
Dan een onafhankelijk iemand van mening vragen.
Je weet denk ik zelf wel wanneer het wél echt te ver gaat. Dan eventueel je ouders aan de bel trekken.
Succes ermee! Maar blijf redelijk in zo'n situaties!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je jou heeft bedreigd in welke vorm dan ook kun of een aangifte doen bij de politie eventueel met bewijsmateriaal ook kun je een melding doen maar dan moet je volgens mij een brief na haar schrijven met de waarschuwing dat je bij de volgende keer wel een aangifte doet die brief moet dan ook na de politie oh wel aangetekend naar haar sturen dat is ook bewijs zodat ze niet kan zeggen dat je haar niets heb gestuurd