Griep? Of een 'Off day'?

Gisteren de hele dag verschrikkelijk ziek geweest. Nu had ik weliswaar dinsdag een klein feestje. Maar het laatste glas bier (totaal 3) was om 9 uur. En als ik alle verschijnselen van die ene dag ziek mee tel. Hoofdpijn, spierpijn, duizelig, overgeven en hevig zweten dan lijken de symptomen wel op griep. Maar rond 18 uur had ik nergens meer last van...

Dus gewoon een stomme samenloop van omstandigheden dat ik griep symptomen heb gehad? Of gewoon een 'off day'?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

lijkt me toch echt geen griep gewoon typisch geval van time out voor je lijf. soms ben je te druk voor wat je aan kunt en dan geeft je lichaam door dergelijke verschijnselen gewoon aan "RUSTEN" en dat doe je wel als je je zoberoerd voelt

Ik vermoed een off day ivm de warmte ook echter denk om de evt mexicaanse griep als je symphtomen hebt van griep dan moet je je wel laten testen tegenwoordig

Ja, waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden die verhevigd is door het hete weer. Ik heb met dit weer ook regelmatig een lichte hoofdpijn die om de hoek komt kijken en ik heb er meer last van als ik aan de alcohol ga (al is het maar één glaasje) dan wanneer ik me aan het water houd.

Gisteren acht flesjes bier gedronken (te lauw zelfs), nergens last van!

Iets verkeerd gegeten?Kan best verkeerd uitvallen, zeker met alcohol samen, nu met dat warme weer...

Griep duurt langer. Na een echte griep duurt het vaak nog weken voordat je je weer normaal voelt. Ik denk dat je "off day" had of iets verkeerds gegeten of gedronken.

Warmte i.c.m. de alcohol heeft vast meegespeeld. Als je roker bent, dan is je weerstand een stuk kleiner - dus als je roker bent, dan heeft dat ook meegespeeld. En mogelijk heb je daarbij nog iets verkeerds gegeten - dat gaat vaak snel weer over. Lijkt inderdaad op een samenloop van omstandigheden.

Vooral warmte heeft hier mee te maken. Het is hier op dit moment 30 graden in huis. Heb een bungalow...dus pfff Ik ben in de avonduren helemaal op.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100