Griep? Of een 'Off day'?

Gisteren de hele dag verschrikkelijk ziek geweest. Nu had ik weliswaar dinsdag een klein feestje. Maar het laatste glas bier (totaal 3) was om 9 uur. En als ik alle verschijnselen van die ene dag ziek mee tel. Hoofdpijn, spierpijn, duizelig, overgeven en hevig zweten dan lijken de symptomen wel op griep. Maar rond 18 uur had ik nergens meer last van...

Dus gewoon een stomme samenloop van omstandigheden dat ik griep symptomen heb gehad? Of gewoon een 'off day'?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

lijkt me toch echt geen griep
gewoon typisch geval van time out voor je lijf.
soms ben je te druk voor wat je aan kunt en dan geeft je lichaam door dergelijke verschijnselen gewoon aan "RUSTEN" en dat doe je wel als je je zoberoerd voelt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig dan maar dat ik dit soort dagen maar eens in de 5 jaar heb. Want ik ben zo druk als een klein baasje... Uhmmm..... Dat ben ik ook nog:D

Andere antwoorden (7)

Ik vermoed een off day ivm de warmte ook echter denk om de evt mexicaanse griep als je symphtomen hebt van griep dan moet je je wel laten testen tegenwoordig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden die verhevigd is door het hete weer. Ik heb met dit weer ook regelmatig een lichte hoofdpijn die om de hoek komt kijken en ik heb er meer last van als ik aan de alcohol ga (al is het maar één glaasje) dan wanneer ik me aan het water houd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gisteren acht flesjes bier gedronken (te lauw zelfs), nergens last van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met die 2,8 promile heb je toch niet meer deel genomen aan het verkeer he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2,8 promille? Egnie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eén flesje bier is 0,4 promile. Dus dan zit ik met 2,8 promile nog aan de lage kant...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je lichaam breekt alcohol ook ondertussen af, he... Ongeveer 2 standaard glazen alcohol per 3 uur. 2,8 zal je wel niet halen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mh75: 8 flesjes zijn 12 standaard glazen. Dus dan heb je 6 uur nodig naar het laatste glas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Starbless
8 flesjes stel ik op ongeveer 12 glazen. Ik weeg 90 kilo. Als ik er onderstaande tabel bijneem kom ik op hooguit 1,7 promille. Met dat promillage stap ik nog gewoon in de auto (als passagier dan hè).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O wacht:
http://www.natuurwetenschappen.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=477
Iets verkeerd gegeten?Kan best verkeerd uitvallen, zeker met alcohol samen, nu met dat warme weer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Griep duurt langer. Na een echte griep duurt het vaak nog weken voordat je je weer normaal voelt.
Ik denk dat je "off day" had of iets verkeerds gegeten of gedronken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Warmte i.c.m. de alcohol heeft vast meegespeeld. Als je roker bent, dan is je weerstand een stuk kleiner - dus als je roker bent, dan heeft dat ook meegespeeld. En mogelijk heb je daarbij nog iets verkeerds gegeten - dat gaat vaak snel weer over. Lijkt inderdaad op een samenloop van omstandigheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral warmte heeft hier mee te maken. Het is hier op dit moment 30 graden in huis. Heb een bungalow...dus pfff
Ik ben in de avonduren helemaal op.