Groen poeder, wat kan het zijn?

Een viendin van me heeft op vakantie in duitsland groen poeder gesnoven(drug uiteraard), ze weet alleen niet wat het was. Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen geweest zijn? Het brande in der neus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beetje onhandig iets te snuiven
waarvan je nauwelijks iets weet.
voortaan even vragen lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is ze er ook slimmer van geworden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje, niet slim, om het maar netjes te houden. Dat "groene spul" kan ook heel goed een fijngestampt pilletje zijn geweest. Mensen snuiven van alles. En als je niet weet wat het is, heb je misschien wel geluk, dat ze er nog is, om dit na te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel inteligent om poeder te snuiiven zonder te weten wat het is......
NIET DUS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal reacties die precies overkomen met die van mij.

Antwoorden (2)

Dit kan echt van alles zijn geweest van Kratom tot gemalen gerstegras wat in Duitsland erg populair is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke dankje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je anders wat meer info? Had het, afgezien van een branderig gevoel in de neus, effect? Waar heeft ze het gebruikt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een paar jongens op hotel kamer met een vriend die ze al langer kent(jaareeeen) en ze was al dronken. Die andere jongens snoven elke 3 kwartier een lijn. Later moest ze kotsen(ze dacht dat et door drank kwam). Roofies zijn toch niet groen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flunitrazepam (Roofie) wordt voor zover ik weet niet gesnoven en is bovendien niet groen. Als de kleur tussen groen en bruin in zat kan het ook Kanna (Sceletium tortuosum) geweest zijn, dat wordt wel gesnoven.
Waarom (drug uiteraard).

Het kan wel groengekleurde bakpoeder zijn geweest.

Als je het niet gewend bent, brandt alles wat je opsnuift in je neus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waarom zou iemand dat snuiven? Nee ik ben er vrij zeker van dat het drugs was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou iemand uberhaupt snuiven ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Fabb3r: het punt is dat er naast echte drugs, die al schadelijk genoeg kunnen zijn, ook een hoop nepspul wordt verkocht. Waarom zou je als dealer veel geld betalen en risico lopen voor het inkopen van echte drugs als je een stel stomme toeristen zowat ieder poedertje kunt aansmeren voor een hoop geld. Wat gaat de gedupeerde doen, aangifte doen van oplichterij? Dus kun je heel interessant gekleurde zakjes bakpoeder kopen, of waspoeder. Als je geluk hebt, zit er geen gemalen glas in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of de inhoud van een tl buis