Wat zijn de tekenen van de baard in de keel ?

Ik heb al een paar maanden een afwisselende stem een keer een hogere en een andere keer een lage.
De laatste tijd kan ik ook nimmer zo hoog zingen als normaal.
Krijg ik binnenkort dan de baard in de keel

Weet jij het antwoord?

/2500

hahaha stem overslaan is inderdaad een teken van de baart in de keel! ( ik moet altijd heel hard lachen als zoiets gebeurd) Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik gok 13,14,15? dan krijg je binnekort de baart in de keel.

Ja dat is eigenlijk gewoon 'HET TEKEN' van de baard in de keel krijgen! Als je merkt dat je stem, een periode lang, vaak overslaat, kun je er vanuit gaan dat je de baard in de keel krijgt, dus dan kun je ook niet meer zo hoog zingen. Dus bij deze gefeliciteerd, je begint de baard in de keel te krijgen!

tekenen van de baard in de keel hebben.... een afwisselende stem een keer een hogere en een andere keer een lage. en nimmer zo hoog zingen als normaal. gefeliciteerd!!! :))

Heb ik ook baard in de keel stem verandert maar ben naar dokter geweest omdat ik last van keel had en blijkt dat ik ook nog infectie is is dat schadelijk ?(13 jaar oud)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100